مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کیس حرفه ای Antec P9 Window مجهز به پنل شیشه ای

کمپانی Antec به عنوان تولید کننده کیس، پاور و تجهیزات خنک کننده،‌یک برند امریکایی به شمار می آید و محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس کاربران قرار می دهد. کیس جدید این شرکت با نام Antec P9 Window با بهره گیری از قابلیت ها و امکانات به روز و مدرن و سبک طراحی خود می تواند فروش بالایی در بازارهای جهانی تجربه کند. یک کیس حرفه ای با پنل شیشه ای در سمت چپ که به کاربر امکان می دهد اجزای داخلی کیس را در حین کار مشاهده کند.

 

کیس Antec P9 Window با ابعاد ۲۱۰×۴۶۵×۴۷۰ میلی متری می تواند از مادربرد های mini-ITX، micro-ATX و ATX پشتیبانی کند. شرایط بسیار مناسبی برای نصب تجهیزات حرفه ای  و به خصوص انواع خنک کننده در کیس جدید Antec وجود دارد. کاربران می توانند کارت های گرافیک با طول ۴۳۰ میلی متر را به سادگی درون P9 Window نصب کنند و با توجه به حضور ۸ اسلات توسعه روی کیس امکان نصب چهار کارت گرافیک مجهز به خنک کننده دو اسلاتی وجود دارد.

 

در پنل جلوی کیس دو عدد فن ۱۲۰ میلی متری و در پنل پشت نیز یک عدد فن ۱۲۰ میلی متری نصب شده است. قابلیت نصب سه فن ۱۲۰ میلی متری یا دو فن ۱۴۰ میلی متری در سقف کیس، یک فن ۱۲۰ میلی متری در قسمت کف و دو عدد نیز درون محفظه مخصوص نصب هارد دیسک قابل نصب است. فن های نصب شده در پنل جلوی کیس و ورودی هوای پاور به فیلتر ضد گرد و غبار مجهز هستند تا از ورود آنها به فضای داخلی P9 Window جلوگیری به عمل آید. پشتیبانی از سیستم خنک کننده مایع از دیگر نکات مثبت کیس جدید Antec به شمار می رود. کاربران حرفه ای امکان نصب رادیاتور ۲۴۰ میلی متری در پنل جلوی کیس را دارند. در قسمت سقف نیز می توانید از رادیاتور های ۲۴۰، ۲۸۰ و ۳۶۰ میلی متری استفاده کنید.

 

براکت مخصوص برای نصب پمپ و مخزن مایع خنک کننده درون جعبه کیس قرار گرفته تا کاربران حرفه ای برای تبدیل کیس P9 Window به یک هیولای آبی به امکانات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. با جابجایی محفظه هارد دیسک می توانید فضای مورد نیاز برای نصب پمپ خنک کننده مایع سیکل باز را فراهم سازید. فضای لازم برای نصب سه درایو نوری ۵.۲۵ اینچی، هشت هارد دیسک ۳.۵ اینچی و دو عدد SSD در کیس v وجود دارد. دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، جک های صوتی به همراه دو فن کنترلر برای فن های پنل جلو در قسمت سقف کیس قرار دارند تا دسترسی به آنها آسان تر صورت گیرد. قیمت کیس حرفه ای Antec P9 Window معادل ۱۰۹ دلار امریکا در نظر گرفته شده و فروش آن به زودی آغاز می شود.

منبع: سخت افزارمگ