مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کمی ارزان تر،کارت گرافیک جدید گیگابایت (GTX1070)

کمپانی گیگابایت دو کارت گرافیک GTX1070/1080 را از خانواده کولرهای Windforce 3 معرفی کرده است.اما شاید برای کاهش دما از کارت گرافیک های مورد نظر،کولرهایی با قیمت کمتر نیز قابلیت اجرایی داشته باشد.به همین منظور نظر شما را به معرفی جدید ترین کارت گرافیک این برند جلب می کنیم.

 

خبر اورکلاک دستی کارت گرافیک Gigabyte GTX1080 تا فرکانس 2.3 گیگاهرتز را شنیده اید؟این نمایش دیوانه وار نشان داد که سیلیکون های GP104 توانایی بسیار بالایی در زمینه اورکلاک داشته و می توان آنها را در شرایط اورکلاک طولانی مدت نیز قرار داد.و اما محصول جدید این برند تایوانی،یک کارت گرافیک GeForce GTX 1070 به همراه کولر Windforce و برد OC است. GTX 1070 Windforce OC جدید ترین کارت گرافیک این برند است که از دو عدد فن و کولر کوچکتر از مدل های معرفی شده تا کنون برخوردار است.

یک تک پین 8 عدد،تغذیه این کارت گرافیک را تامین می کند.دو عدد فن 90 میلی متری به همراه یک هیت سینک دو قسمته،وظیفه تهویه را بر عهده دارند.8 گیگابایت حافظه GDDR5،رابط حافظه 256 بیتی،یک عدد خروجی DVI،خروجی های DP 1.4 و HDMI 2.0 نیز از جمله دیگر ویژگی های آن است.فرکانس هسته در این کارت گرافیک 1556~1582 مگاهرتز است.لازم به ذکر است که این کارت گرافیک از برد غیر مرجع و سفارشی استفاده می کند.

منبع: سخت افزارمگ