مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کتابخوان Kobo Aura One معرفی شد

همانطور که شایعات اشاره داشتند، کتابخوان Kobo Aura امروز رسما معرفی شد. دستگاهی ضد آب با مشخصاتی جذاب که 6 سپتامبر برابر با 16 شهریور امسال با قیمت 229 دلار به بازار ارائه می شود.

یکی از مهم ترین قسمت های Kobo Aura One نمایشگر خاص آن است که با توجه به اهمیت بالای نمایشگر برای کتابخوان ها، می توان آن را تحسین کرد. Kobo Aura One از نمایشگری 7.8 اینچی و دقت 300ppi برخوردار است.

اگر شما هم عمده زمان مطالعاتی تان در نیمه شب است، Kobo Aura One به شما اجازه می دهد تا میزان نور و گرمی رنگ ها را به صورت دستی تنظیم کنید و اگر هم بخواهید، در حالت اتوماتیک هر زمان از روز و در هر نوری، بهترین حالت رنگ ها نمایش داده می شود.

در واقع این هم یک نوع فیلتر نور آبی است، به مانند نایت شیفت اپل. اگر به دنبال کتابخوانی بزرگ با رزولوشن بالا می گردید، Kobo Aura One یکی از بهترین گزینه های قابل خریداری با قیمتی کمتر از 250 دلار است.

علی رغم نمایشگری بزرگ، Kobo Aura One حدودا 230 گرم وزن داشته و ضخامت آن به 6.9 میلی متر می رسد. بهره وری از IPX8 سبب شده تا این دستگاه بتواند در عمق دو متری آب هم مدت قابل توجهی دوام بیاورد.

منبع: دیجیاتو