مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

چهارمین پیش نمایش اندروید N برای توسعه دهندگان منتشر شد

پس از گذشت یک ماه از ارائه سومین پیش نمایش، حالا هم زمان با انتشار نسخه نهایی اندروید SDK، امروز چهارمین پیش نمایش اندروید N برای توسعه دهندگان منتشر شد و گوگل نیز اعلام کرده است که این API نهایی خواهد بود. دستگاه‌هایی که در برنامه اندروید بتا ثبت نام کرده‌اند، تا چند روز آینده این بروزرسانی را به صورت(OTA (Over The Air دریافت خواهند کرد؛ در صورتی که می‌خواهید این پیش نمایش را زودتر دریافت کنید و یا اینکه آن را به صورت دستی نصب کنید، می‌توانید آن را از این صفحه دریافت و سپس نصب نمایید. 

نسخه نهایی اندروید N در تابستان سال جاری توسط گوگل منتشر خواهد شد و برای دانستن تمامی جزییات نسخه جدید اندروید بایستی تا آن زمان صبر کنیم؛ در حال حاضر چهارمین پیش نمایش اندروید N برای دستگاه‌های نکسوس 6، نکسوس 5X، نکسوس 6P، تبلت Pixel C، نکسوس 9، General Mobile 4G و اکسپریا زد 3 ارائه خواهد شد. همان‌طور که گفته شد، به علت نهایی بودن SDK و API این نسخه دارای اهمیت زیادی است و نسبت به بروزرسانی‌های قبلی برجسته‌تر می‌باشد. برای همین توسعه دهندگان می‌توانند آپدیت‌ برنامه‌ی خود را که از API 24 استفاده می‌کند در گوگل پلی انتشار دهند.

البته گوگل به توسعه دهندگان پیشنهاد می‌دهد که ابتدا برنامه‌ی خود را با استفاده از ویژگی گوگل پلی بتا امتحان کنند و پس از دریافت بازخورد تعداد کمی از کاربران، مشکلات احتمالی به وجود آمده را رفع سازند. این شرکت توصیه می‌کند که آن‌ها برای بروزرسانی برنامه‌ منتظر رسیدن نسخه جدید و در دسترس قرار گرفتن آن برای همه بمانند.

شما نیز در صورتی که یکی از دستگاه‌‌های فوق را دارید و علاقه‌مند به دریافت این پیش نمایش هستید، می‌توانید از طریق این لینکبرای برنامه اندروید بتا ثبت نام کنید. نظر شما چیست؟ این پیش نمایش از اندروید N را چگونه می‌دانید؟ علاقه‌ای به امتحان کردن آن دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ترنجی