مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پیشنهاد ویژه‌ی مایکروسافت: لپ‌تاپ‌تان به ویندوز 10 آپدیت نمی‌شود؟ ما به شما یک لپ‌تاپ دل می‌دهیم

مدت زمان بروزرسانی رایگان به ویندوز 10 تا دو هفته‌ی پایان می‌پذیرد و اهلی ردموند در تلاش‌اند که کاربران بیشتری را به ویندوز 10 جذب کنند تا هم آمار کاربران خود را بیشتر کنند و هم پول بیشتری به‌جیب بزنند. در حالی‌که مایکروسافت تا مدتی دیگر از کاربران خود که به صورت مجانی ویندوز 10 را دریافت کرده‌اند مبلغی دریافت خواهد کرد چگونه می‌شود این می‌توان یک لپ‌تاپ مجانی دل از طرف مایکروسافت هدیه گرفت؟

اگر شما موفق به دریافت ویندوز 10 در دستگاهتان نشده‌اید می‌توانید یک لپ‌تاپ مجانی دل دریافت کنید. البته موضوع به این سادگی‌ها هم نیست و شرط و شروطی دارد. اگر قرار باشد که مایکروسافت به همه یک لپ‌تاپ مجانی بدهد که ورشکست خواهد شد!

برای این کار ابتدا باید به یک فروشگاه مایکروسافت بروید و بگویید: سلام بروبچه‌های ردموند! خداقوت. لپ‌تاپ من به ویندوز 10 آپدیت نمی‌شود.

البته یادتان باشد که حتما تا ساعت 12 ظهر به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید. اگر دستگاه شما تست شود و مشخص شود که نمی‌توانید ویندوز 10 را واقعا دریافت کنید مایکروسافت به شما 150 دلار هدیه می‌دهد (کمک‌هزینه‌ای برای خرید یک لپ‌تاپ دل یا خرید یک دستگاه ویندوزی 150 دلاری)

لپ‌تاپ شما نباید شکسته شده باشد. باید باتری آن شارژ را نگه دارد. وسایل جانبی آن گم نشده باشد و سیستم کار کند. صفحه نمایش ترک نخورده باشد. به‌طور کلی دستگاه باید سالم باشد تا مایکروسافت آن را بپذیرد. جالب است بدانید که مایکروسافت از تکنیک‌های مختلفی برای جذب کاربر استفاده می‌کند. از تخفیف 20 دلاری آفیس 365 بعد از دریافت ویندوز 10 گرفته تا کمک هزینه‌ی 150 دلاری یا یک لپ‌تاپ دل! بستگی دارد که شما مایل باشید ویندوز 10 را دریافت کنید یا خبر.

این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید که ل‌تاپ باید از حداقل سخت‌افزاری برای دریافت ویندوز 10 برخوردار باشد و مشکلی از این خصوص نداشته باشد. در این صورت احتمالا مایکروسافت دست رد بر سینه‌ی شما خواهد زد.

منبع: ترنجی