مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پایشگر ارزان قیمت سلامتی، Meizu Band، رونمایی شد

امروز کمپانی میزو طبق وعده ای که داده بود M5 Note را معرفی کرد، اما در این مراسم دستگاه کوچک دیگری را نیز معرفی کرد که حضور آن در این رویداد اصلا مورد انتظار نبود: Meizu Band. این وسیله که از نمایشگر اولد مخفی برخوردار است قادر به نمایش زمان، شمارش قدم های شما، محاسبه میزان کالری سوزانده شده و کنترل ضربان قلب شماست. به بیان دیگر، میزو بند تمام قابلیت های یک دستبند پایشگر سلامتی را داراست.
Meizu Band نه تنها شما را از تماس های تلفنی و پیام های متنی دریافتی تان مطلع می کند، بلکه اگر به بلوتوث متصل شده باشد می تواند در یافتن اسمارت فونتان نیز به شما کمک کند. این دستبند هم مانند بسیاری دیگر از دستبندهای پایشگر سلامتی و اسمارت واچ ها، اگر برای مدتی طولانی حرکت نکنید به شما یادآوری می کند که باید کمی تحرک داشته باشید. این دستبند با اپلیکیشن موبایلی سلامتی میزو هماهنگ می شود و به کاربر اجازه می دهد با سایر کاربران وارد رقابت شود و در خصوص برنامه های ورزشی آنها اعلام نظر کند.
گفته می شود طول عمر باتری این دستبند 7 روز است و از شارژر مغناطیسی عجیب و غریبی برای شارژ بیسیم این وسیله برخوردار است. میزو بند از گواهی IP67 نیز بهره می برد که بدین معنی است که این دستبند را می توان به مدت 30 دقیقه تا عمق یک متری در آب فرو برد. هنوز مشخص نیست آیا این وسیله فقط در کشور آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر، که اگر اینطور باشد با توجه به قیمت 33 دلاری که برای آن تعیین شده بسیار تاسف آور خواهد بود.

پیش سفارشات برای این محصول از امروز قابل ثبت است و عرضه آن از 8 دسامبر، 18 آذر، آغاز می شود.

منبع: تک شات