مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ویژگی که دو سال منتظرش بودیم، بالاخره برای نسخه iOS اینستاگرام اضافه شد

اصلا دوست ندارم این حرف را بزنم اما کاملا بر اساس تجربه شخصی، ویژگی‌هایی به iOS و یا اپلیکیشن‌های مربوط اضافه می‌شود که مدت زیادی است در اندروید به خاطره‌ها سپرده شده است! البته مزیت‌هایی که iOS همواره می‌تواند داشته باشد غیر قابل انکار بوده ولی در زمان معرفی iOS 8 اشتراک گذاری بین اپلیکیشن‌ها مهم‌ترین قابلیتی بود که مدت زیادی از نبود آن در عذاب بودیم! در ادامه همراه باشید.

خیلی خوب است اگر شما بتوانید از هر اپلیکیشنی که قابلیت تصویر برداری دارد، تصویر گرفته شده را به صورت مستقیم وارد اینستاگرام کنید و سپس بتوانید منتشرش کنید. این شانس را شما امروز کسب کرده‌اید که دیگر نیاز نباشد که ابتدا تصویر را در camera roll ذخیره کنید و سپس از داخل اپلیکیشن اینستاگرام به آن دسترسی داشته باشید. اینستاگرام در آخرین برزورسانی خودش برای سیستم عامل iOS قابلیت اشتراک گذاری بین اپلیکیشن‌ها را اضافه کرده است. یعنی شما با انتخاب دکمه اشتراک گذاری از این به بعد تصویر بالا را خواهید دید که آیکن اینستاگرام اضافه شده است.

البته در بعضی از اپلیکیشن‌های ثالث این قابلیت در نظر گرفته شده بود ولی به صورت رسمی تازه به خود اینستاگرام اضافه شده است. کاربران اندروید این قابلیت را مدت زیادی است که دارند و حتی اپلیکیشنی همانند Flickr هم در نسخه iOS اضافه کرده بود ولی اینستاگرام قسمت گمشده در ماین این قابلیت بود.

منبع: ترنجی