مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

وب سایتی که مطابق با سلیقه شما مناسبت ترین ظاهر را برای گوشی هوشمند اندرویدی‌تان پیشنهاد می کند

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که کاربران را به پلتفرم اندروید علاقه مند می‌کند، شخصی سازی‌های بسیار گسترده است. برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران شرکت گوگل اکنون وب سایتی به نام myAndroid Taste Test# را راه اندازی کرده است. با تک شات همراه باشید.

کاربران پس از مراجعه به این سایت باید به چند سوال پاسخ دهند، سپس گوگل تلاش می‌کند تا بهترین ظاهری را که مناسب دستگاه کاربر است به او پیشنها دهد. البته این وب سایت نمی‌تواند مبتنی بر پاسخ‌های دریافتی ظاهر گوشی هوشمند کاربر را تغییر دهد، در عوض کاربر را راهنمایی می کند که با دانلود چه اپلیکیشن‌هایی می‌تواند به ظاهر یا افکتی پیشنهادی گوگل دست یابد.

تمامی بخش‌های این فرآیند شخصی سازی به صورت دستی انجام می‌دهد و ممکن است برای حرفه‌ای ها چندان جذاب نباشد، اما این سایت احتمالا برای افرادی که به تازگی دارای گوشی هوشمند اندرویدی شده‌اند، جذاب خواهد بود زیرا نیاز کاربر برای سر زدن به فروم‌های مختلف و پیدا کردن راهکارهایی برای دستیابی به یک گوشی شخصی سازی شده را برطرف خواهد کرد.

کاربران در این سایت پس از انتخاب از میان گزینه‌های مختلف، پیشنهادیی درباره مناسب ترین تصویر پس زمینه، مناسبت ترین آیکون‌ها، بهترین لانچر، ویجت‌ها و کیبورد دریافت می‌کنند و می‌توانند به صورت مستقیم این پیشنهادها را در گوشی خود دانلود کنند.

منبع: تک شات