مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هواوی لیست گوشی هایی که به اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهند شد را اعلام کرد

هواوی هم اکنون سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است و بدیهی ست که فروش این شرکت در سال جاری از فروش سال گذشته آن بیشتر خواهد بود. هواوی در سال 2015 حدود 109 میلیون اسمارت فون فروخته و دو ماه پیش نیز به رکورد فروش 100 میلیونی دست یافته است. بنابراین می توان گفت میزان فروش این شرکت تا پایان سال جاری میلادی بیش از 100 میلیون خواهد بود. این شرکت در سال جاری چندین دستگاه جدید را معرفی کرده و اکنون نام دستگاه هایی که به اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد شد را به صورت رسمی منتشر کرده است.
هواوی میت 9 جدیدترین فبلت این شرکت است که به صورت پیش فرض با اندروید نوقا به بازار عرضه خواهد شد. این اولین گوشی از سری محصولات هواوی ست که به رابط کاربری EMUI 5.0 و اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است. دستگاه هایی که به اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 مجهز می شوند: هواوی میت 8، هواوی P9، هواوی P9 پلاس، هواوی P9 Lite، هواوی نووا و هواوی نووا پلاس هستند. البته احتمال اینکه هواوی تصمیم بگیرد تعدادی از دستگاه های قدیمی تر را در این لیست قرار دهد نیز وجود دارد اما دستگاه های نامبرده شده اولین گوشی هایی هستند که اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده و به هواوی میت 9 خواهند پیوست.
گوشی های هوشمند هواوی تعدادی از قابلیت های اندروید نوقا مثل بخش بروزرسانی شده نوتیفیکیشن ها، چند قابلیت جدید در بخش تنظیمات سریع و غیره را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این هواوی میت 8 و هواوی P9 اولین دستگاه هایی هستند که در فصل اول سال آینده به نسخه نهایی اندروید 7.0 مجهز می شوند. نسخه بتای اندروید نوقا هم اکنون برای هر دوی این دستگاه ها قابل دسترس است بنابراین انتظار می رود که عرضه نسخه نهایی به زودی اتفاق بیوفتد.

منبع: تک شات