مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نویسنده‌ی سریال Westworld، به نگارش داستان The Last of Us: Part 2 می‌پردازد

از هر حیث که به بازی The Last of Us: Part 2 نگاه می‌کنیم، موفقیت آن را تضمین شده می‌دانیم. اما هنوز این بازی سورپرایزهایی برای ما دارد. نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us 2 در توییتر شخصی خود تایید کرد که هالی گراس، نویسنده‌ی سریال محبوب Westworld، به عنوان دستیار وی در جدیدترین پروژه‌اش حضور دارد. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

کمتر سریال‌ دوستی را این روزها می‌بینید که حرف از Westworld نزند. جدیدترین محصول شبکه تلویزیونی HBO که فصل اول آن موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد. به طور حتم یکی از المان‌های اصلی این سریال جریان‌ساز، داستان، روایت و پیچش‌های تئوری‌ساز آن است که سرچشمه‌ی آنها، دستان پرتوان نویسنده‌های خلاقش است.

نیل دراکمن، کارگردان و البته نویسنده بازی The Last of Us: Part 2، امروز در حساب توییتر شخصی خود تایید کرد که هالی گراس، یکی از نویسندگان اصلی سریال Westworld، به عنوان دستیار وی برای نگارش داستان بازی جدیدش، در پروژه حضور دارد. گراس دو قسمت از سریال Westworld به نام‌های «Trompe L’Oeil» و «The Adversary» را به طور کامل نگارش کرده بود و البته، نام او به عنوان تدوین‌گر داستان دو اپیزود «The Stray» و «Chestnut» دیده می‌شود.

جالب است بدانید که بیشتر تجربه‌ی گراس ۳۰ ساله در امر بازیگری در سریال‌های مختلفی همچون Law & Order بوده و به جز Westworld، تنها در سه سریال دیگر به نگارش داستان پرداخته است. با این حال، وجود نام او به عنوان داستان‌سرا و نویسنده‌ی سریال فوق محبوب و بزرگی مانند Westworld، خود مهر تاییدی بر توانایی‌های حیرت‌انگیزش می‌تواند باشد

دراکمن در ادامه‌ی توییت خود اظهار داشت که نمی‌تواند بیش از این برای تعریف داستان به همه صبر کند

در خبرهای دیگر پیرامون بازی The Last of Us 2، روز گذشته سونی تایید کرد که بروس استرلی، کارگردان قسمت اول بازی، به استراحتی یک ساله رفته و در پروژه‌ی دوم حضور ندارد.

منبع: تک شات