مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نقشه بازی Ghost Recon Wildlands جزو وسیع‌ترین نقشه‌های ساخته شده توسط یوبی‌سافت است

آن طور که به نظر می‌رسد، بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands قصد دارد که گیمرها را در دنیایی بسیار وسیع قرار دهد تا در آن به کاوش بپردازند. این بازی از بسیار جهات تغییراتی را نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه به خود دیده است و به‌تازگی اعلام شده که نقشه آن، یکی از وسیع‌ترین نقشه‌هایی است که توسط کمپانییوبی‌سافت ساخته شده است.

یوبی‌سافت در پستی جدید در بلاگ رسمی خودش در مطلبی نقشه بازی گوست ریکان وایلدلندز را «یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های طراحی شده توسط یوبی‌سافت در تمام تاریخ» خطاب کرده است و حسابی طرفداران را به وجد آورده. با توجه به شناختی که از بازی‌های جهان‌ باز یوبی‌سافت داریم، می‌توانیم بگوییم که نسخه جدید گوست ریکان قرار است ما را در دنیای وسیع‌تر از آنچه فکر می‌کنیم رها کند. البته امیدواریم که این دنیا آن‌قدر پر جزییات باشد که ساعت‌ها ما را به بازی‌کردن وادار کند.

رخدادهای بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands در کشور بولیوی به وقوع خواهند پیوست و این بازی قرار است به بازیکنان اجازه دهد که کارهای واقع‌گرایانه‌ای انجام دهند و البته طبق چیزهایی که می‌دانیم، در نظر دارد مناظری زیبا و چشم‌نواز را در برابر دیدگان شما قرار دهد. جیانکارلو وارانینی، مدیر ارشد ارتباطات کمپانی یوبی‌سافت، در مورد کشور بولیوی گفته است:

بولیوی منبع زیبایی‌های طبیعی بسیار چشم‌نوازی است و تنوعِ محیطی بالایی دارد که در کمتر جایی در سیاره ما دیده می‌شود.

استفاده از لوکیشنی واقعی برای یک بازی ویدیویی، به‌خودی خود هم مزایا دارد و هم چالش‌هایی را در پیش روی سازندگان قرار می‌دهد. برای اینکه گیمرها بیشتر از بازی لذت ببرند، لازم است که توسعه‌دهندگان محیط بازی را با بالاترین جزییات ممکن طراحی کنند و تا حد امکان، کاری کنند که فرق زیادی بین محیط بازی و همان محیط در دنیای واقعی وجود نداشته باشد.

شکل کلی محیط، تنها چیزی نبوده است که یوبی‌سافت برای ساخت بازی به آن توجه کرده؛ این کمپانی گفته است که برای ساخت دنیای بازی گوست ریکان وایلدلندز با مردم منطقه مربوطه گفت‌و‌گو کرده تا حتی سبک زندگی آن‌ها را نیز در بازی کارگذاری کند:

کسب اطلاعات در مورد این کشور، برای ما بسیار حائز اهمیت بود. [ما به مناطق مختلف کشور بولیوی رجوع کردیم و] با چیزی حدود ۱۵ هزار عکس و بیش از ۱۰ ساعت ویدیو برگشتیم. این کار بسیار وقت‌گیر بود [اما مطمئن هستیم که ارزشش را دارد.]

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands در روز هفتم مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفندماه ۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

 منبع: تک شات