مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسل بعدی گوشی های پیکسل احتمالاً ضد آب خواهند بود

اکتبر سال 2016، کلسی مک کللان، یکی از گزارشگران Wired، به اطلاعات جالبی در خصوص پیکسل و پیکسل XL گوگل دست یافت که ادعا می کرد از منابع داخلی گوگل به دست آورده است. او مدت کوتاهی پیش از رونمایی از گوشی های جدید گوگل، از یکی از مقامات این کمپانی نقل کرده بود که پیکسل ها ضد آب نیستند و دلیل آن این بوده که مهندسین گوگل با کمبود وقت مواجه شده بودند.
به گفته مک کللان، گوگل مدتی بود که بر روی پیکسل های خود کار می کرد، اما ناگهان در اواخر 2015 تصمیم گرفت همه آنچه انجام شده بود را کنار بگذارد و دوباره از ابتدا کار را آغاز کند. این بدان معنی بود که پیکسل و پیکسل XL باید از مرحله طرح اولیه تا رونمایی را فقط در 9 ماه طی می کردند، که بنابراین لازم بود از بعضی موارد صرف نظر شود. و قطعا یکی از آن موارد مقاومت پیکسل ها به بعضی عوامل بود. گوگل قصد داشت برای نخستین گوشی هایی که توسط خود کمپانی تولید می شد گواهینامه IP کسب کند، اما واقعا دستیابی به همه اهداف در چنان بازه زمانی کوتاهی ممکن نبود.
اگر کوچکترین شکی هم در این مورد وجود داشت که گوگل از زمان در دسترس خود استفاده خواهد کرد و پیکسل های 2017 را در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد کرد، با گزارشی که توسط بک منبع جدید منتشر شده تمامی شک و شبهه ها برطرف می شود. استفان هال از 9to5Google در توییتی اظهار کرده که ماه اکتبر سال گذشته – همزمان با گزارش مک کللان- به او گفته شده که نسل بعدی پیکسل ها از قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردارند.
با وجودیکه هنوز این اخبار مورد تایید قرار نگرفته اند، اما باید پذیرفت که احتمال برخورداری پیکسل های 2017 از گواهینامه IP بسیار زیاد است.

منبع: تک شات