مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

میزو M5 نوت رونمایی شد: مشخصاتی عالی در ازای قیمتی مناسب

میزو M5 نوت پس از شایعات متعدد و چندین مرحله پیش ثبت نام بالاخره امروز رونمایی شد. همانطور که انتظار میرفت این گوشی به قابلیت های سخت افزاری قدرتمندی مجهز شده و از لحاظ ویژگی های ظاهری هم تا حدود زیادی تر و تمیز است.
صفحه نمایش 5.5 اینچی میزو M5 نوت یک پنل خمیده 1080 در 1920 پیکسلی ست. اگرچه این پنل در رده پنل های QHD قرار ندارد اما یکی از رده بالاترین محصولات صنعت گوشی های هوشمند به حساب می آید و رزولوشن آن باید متناسب با ارایه چنین محتوای قدرتمندی باشد. میزو M5 نوت قابلیت های یک گوشی میان رده را در خود جای داده است و از بین آنها می توان به پردازنده 1.8 گیگاهرتزی هلیو P10، 3 گیگابایت رم، 6 گیگابایت حافظه داخلی (برای مدل اولیه) اشاره کرد. در مدل پیشرفته نیز یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. صاحبان آینده نگر گوشی های M5 نوت به دنبال تطبیق پذیری گوشی های خود هستند و می خواهند از قابلیت دو سیم کارته بودن نیز بهره مند شوند تا بتوانند میزبان دو سیم کارت همزمان و یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه باشند.
علاوه بر این ویژگی ها یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دو رنگ و PDAF نیز در این گوشی تعبیه شده که یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می کند. این دستگاه به سنسور اثر انگشت، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شبکه های ارتباطی معمول مثل 4G LTE، بلوتوث، جی پی اس و NFC مجهز است. سیستم عامل پیش فرض این دستگاه به اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود که با پوسته شخصی سازی شده Flyme OS 6.0 همراه می شود.
ابعاد این دستگاه 175 گرمی معادل 153 در 75.8 در 8.1 میلیمتر است که در رنگ های طلایی، نقره ای، آبی و خاکستری عرضه می شود. مدل 16/3 گیگابایتی میزوM5 نوت به قیمت 130 دلار، و نسخه 32/3 گیگابایتی آن به قیمت 145 دلار و نسخه 64/4 گیگابایتی به قیمت 218 دلار فروخته خواهد شد.

منبع: تک شات