مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی قدرتمندترین سری 7 توسط بی ام و

شرکت خودروسازی ب ام و برای حضوری موفق‌تر در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016، قوی‌ترین خودروی سری 7 خود را با کد M760Li به صورت آنلاین معرفی کرد.
همانطور که از نام گذاری این خودرو پیداست، برای تولید قوی‌ترین خودروی سری 7 ب ام و از بسته‌های سری M کمک گرفته شده است که هم به بهبود آیرودینامیک خودرو کمک کرده و هم چهره‌ای خشن‌تر و اسپرت‌تر از این اتومبیل را به نمایش گذاشته است. همانطور که مشاهده می‌کنید، برای ساخت قوی‌ترین ب ام و سری 7 در طراحی ظاهری تغییراتی را ایجاد کرده‌اند که شامل مجموعه سپری کاملا تغییر یافته با قالب گیری ورودی‌های هوای بیشتر برای رادیاتور، جلوپنجره‌ای تاریک‌تر، چراغ‌های پیشانی جدید با قاب داخلی تاریک، اسپویلری کوچک در انتهای درب صندوق عقب، سیستم اگزوز اسپرت با خروجی‌های جدید دوبل در هر طرف و در آخر هم شامل رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی سبک وزن پوشیده شده توسط لاستیک‌های میچلین پایلوت سوپر اسپرت می‌شود.

روی بی ام و 760Li موتور 12 سیلندری 6.6 لیتری نصب شده است

در بخش مولد قدرتی هم شرکت سازنده از پیشرانه‌ای 6.6 لیتری دوازده سیلندر سری M توربوشارژردار از خانواده موتورهای توئین پاور استفاده کرده است تا به قدرتمندترین خودروی سری 7 ب ام و جامع عمل بپوشاند. براساس گفته‌های شرکت سازنده، پیشرانه مذکور قدرتی در حدود 600 اسب بخاری و گشتاوری 800 نیوتن متر دارد که با کمک گرفتن از جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک و سیستم درایو چهارچرخ محرک، می‌تواند شتابی صفر تا صد 3.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی را به ثبت برساند.
در آخر هم شرکت سازنده گفته که خودروی مذکور را از اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت نهایی آن را هم با نزدیک شدن به زمان عرضه تعیین خواهد کرد.

منبع: خودروبانک