مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مصرف CPU در حالت قابل‌حمل نینتندو سوییچ، کمتر خواهد بود

گویا برخی مشخصات کنسول جدید نینتندو، از جمله مصرف پردازنده، در حالت قابل حمل محدود خواهد بود تا عمر باتری آن، افزایش بیابد.

بر اساس خبری که از جزئیات فنی کنسول نینتندو سوییچ در روز گذشته منتشر شده،  برخی از مشخصات این کنسول در حالت قابل‌حمل محدود خواهند شد. البته، مواردی مانند کاهش رزولوشن در تبلت نینتندو سوییچ، به نمایشگر آن هیچ ارتباطی ندارد و علت آن، کاهش قدرت (برق مصرفی) در حالت قابل حمل است.

به نظر می‌رسد برای افزایش عمر باتری، کاهش مصرف CPU بسیار ضروری است. بدین ترتیب، ظرفیت رِندِر گرفتن از تصاویر (یا همان ظرفیت ایجاد تصاویر) به طور قابل‌ملاحظه‌ای محدودتر می شود. همچنین، در حالت قابل‌حمل، رزولوشن (تعداد پیکسل تصاویر) نسبت به حالت کنسول کاهش خواهد یافت.

البته نینتندو هنوز این اطلاعات را تایید نکرده و باید تا اواخر دی‌ماه منتظر بمانیم تا اطلاعاتی کامل در مورد این کنسول در اختیار عموم قرار بگیرد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد کنسول نینتندو سوییچ، در رویداد Nintendo Switch Presentation 2017 در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این رویداد برای رسانه‌ها، تحلیلگران مالی و شرکای تجاری در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۳ دی‌ماه سال جاری) در شهر توکیو برگزار خواهد شد و در آن، قیمت دقیق و تاریخ عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ به همراه بازی‌های در حال ساخت برای این کنسول اعلام خواهد شد.

همچنین، مطابق وعده‌ی کمپانی نینتندو، قرار است یک رویداد خبری در ۲۴ دی‌‌ماه در شهر نیویورک برگزار شود و برای اولین بار، کنسول نینتندو سوییچ در اختیار مدعوین قرار بگیرد. البته این رویداد، به صورت خصوصی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان، یک دعوتنامه رسمی از سوی کمپانی نینتندو دریافت خواهند کرد.

منبع: تک شات