مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشخصات نسل سوم گلکسی J3 در وبسایت Zauba دیده شد

سری گلکسی J سامسونگ گوشی‌هایی مقرون به صرفه هستند که در قسمت جنوب شرق آسیا طرفداران زیادی دارند. البته این رده گوشی درکشور خودمان نیز بسیار پرطرفدار هستند. اولین گوشی‌های این رده در سال ۲۰۱۵ معرفی و با اسامی گلکسی J5، J3 و J7 معرفی شدند. امسال سامسونگ نسل دوم این گوشی‌ها را روانه بازار کرد و حتی مدل‌های بهتر همچون گلکسی J3 Pro و گلکسی J7 Prime را نیز عرضه کرد.

ظاهرا سامسونگ از موفقیت این سری گوشی، سرمست شده و قصد دارد با عرضه نسل سوم آنها، بر موفقیت آنها بیفزاید. حال نیز مدل ۲۰۱۷ و یا همان نسل سوم J3 در وبسایت اداره واردات و صادرات هند، Zauba، دیده می‌شود. بر اساس Zauba، این نسخه از گلکسی J3 با شماره مدل SM-J327P مشخص می‌شود. این گوشی‌ها از کره جنوبی و برای تست وارد هند شده‌اند.

اطلاعات زیادی از مشخصات نسخه سوم گلکسی J3 در دسترس نیست. گلکسی J3 جدید از ۲ گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. اگر سامسونگ این محصول را تا پایان امسال عرضه کند، شاهد سومین گلکسی J3 در یکسال خواهیم بود. گلکسی J3 مدل ۲۰۱۶ در ماه مارس عرضه شد و بسیاری از اپراتورهای آمریکایی آن را می‌فروشند. گلکسی J3 Pro نیز در ماه ژوئن عرضه شد، اما فقط توسط China Telecom به فروش می‌رسد.

منبع: آی تی رسان