مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مدیر سابق کمپانی کونامی، رئیس استودیو کوجیما پروداکشنز شد

شاید شما هم خیلی تعجب کردید ولی حقیقت دارد! شینجی هیانو، رئیس سابق بخش اروپایی کمپانی کونامی، شرکتی که هیدیو کوجیما با وضعیت اسفناکی از آن جدا شد، حالا به عنوان رئیس استودیو مستقلکوجیما پروداکشنز منصوب شده است!

اولین نشانه‌ها از ریاست هیرانو بر استودیو کوجیما پروداکشنز به یک ماه پیش برمی‌گردد، جایی که وب‌سایت thekoalition متوجه شد وی در حساب لینکداین خود عنوان مدیریت استودیو کوجیما پروداکشنز را به ثبت رسانده است.

شینجی هیرانو یکی از افراد کلیدی کمپانی کونامی در امور بازارهای اروپایی بوده و حتی وی از اشخاصی است که در کنفرانس‌های E3 شرکت کونامی حضور داشته و به معرفی محصولات می‌پرداخته است. با این حال، ظاهرا وی از دوستان نزدیک هیدیو کوجیما و یک فرد باهوش در امور مدیریتی است که حالا وظیفه‌ی کنترل و نظارت بر استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز را بر عهده گرفته است.

ظاهرا هیدیو کوجیما از این انتخاب دو مقصود داشته، یک اینکه بتواند افرادی را که بیشترین شناخت را از آنها دارد، در نزدیکی خود نگه دارد و دو، با آوردن فردی از بالاترین رده‌های کمپانی کونامی، انتقام سختی را از این شرکت بگیرد. کوجیما در اواخر حضور خود، به خصوص در پروژه MGS V: The Phantom Pain روزهای خوبی نداشت و حتی طبق گفته‌ی جف کلی، منتقد برجسته‌ی حوزه‌ بازی‌های ویدیویی و دوست نزدیک کوجیما، هیدیو به مدت ۶ ماه در اتاق و طبقه‌ای جداگانه و دور از تیم توسعه بازی The Phantom Pain زندانی بوده و کارها را از دور و با یک واسطه انجام می‌داده است.

استودیو کوجیما پروداکشنز که توسط هیدیو کوجیما به صورت مستقل تاسیس شده، در حال کار بر روی بازی Deat Strandingh با همکاری شرکت سونی است و اشخاصی مانند مارک سرنی، نورمن ریداس و گیلرمو دل‌تورو در این پروژه با اون همکاری دارند.

منبع: تک شات