مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مدیر اجرایی شرکت انویدیا مراسم معرفی نینتندو سوئیچ را دیوانه کننده پیش‌بینی می‌کند

در حالی که بی‌صبرانه انتظار معرفی کامل کنسل جدید Nintendo Switch را می‌کشیم، بسیاری از طرفداران این کنسول نگرانند که آیا سوئیچ به اندازه‌ای قدرتمند است که با PS4 و Xbox One رقبات کند؟ حال به تازگی جن سون هوانگ، مدیر اجرایی شرکت انویدیا نظر خود را در این باره مطرح کرده است.

بسیاری از گیمر‌های حرفه‌ای عقیده دارند که محصولات شرکت نینتندوتنها برای کودکان است اما به نظر می‌رسید نینتندو قصد دارد این بار جامعه بزرگتری از بازیکنان را با محصول جدید خود جذب کند. با این حال به عقیده مدیر اجرایی شرکت انویدیا، سوئیچ از نظر سخت افزار و نرم افزار تا حد زیادی «نینتندو-‌گونه» است.

هوانگ در این باره گفت:

تجربه بازی با سوییچ، فوق العاده، غیرمنتظره و برای افراد جوان و بچه‌ها مناسب است.

وی در ادامه افزود:

راستش را بخواهید، مطمئن هستم که مردم شگفت زده خواهند شد. این بسیار لذت بخش است.

وب‌سایت گیم‌اسپات در گزارشی مربوط به نینتندو سوئیچ گفته است که این دستگاه جدید، که یک کنسول هیبریدی خانگی/ قابل حمل است، به طور حتم از کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی ضعیف‌تر اما حداقل قدرتمند‌تر از کنسول فعلی این شرکت، یعنیWii U خواهد بود. همه این‌ها بستگی به شایعات اخیری دارد که ادعا می‌کنند سوئیچ از پردازنده گرافیکی Maxwell شرکت انویدیا استفاده خواهد کرد و نه جدیدترین مدل آن، یعنی Pascal. به هر حال باید تا روز معرفی رسمی این کنسول برای پاسخ دادن به این پرسش منتظر بمانیم.

از طرف دیگر به تازگی تصویری منتشر شده است که بنا بر شایعات، عناوین زمان عرضه کنسول Switch را فاش می‌کند. این لیست فاش شده شامل بازی‌هایی چون Monster Hunter، Dragon Quest X، The Legend of Zelda: Breath of the Wild و نسخه‌های پورت شده‌ی Skyrim، Splatoon و Mario Kart 8 بوده که همگی برای عرضه در تاریخ ۲۷ اسفند برنامه ریزی شده‌اند.

منبع: تک شات