مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی جدید جهان باز سازندگان Dying Light، دارای صحنه‌های جنگی زیادی خواهد بود

استودیو تک‌لند، توسعه‌دهنده بازی Dying Light، هم‌اکنون در حال ساخت یک بازی جهان باز نقش‌آفرینی جدید است و توسعه آن را به تیم Warsaw خود سپرده است. اطلاعات منتشر شده از این بازی جدید بسیار محدود هستند و تا همین حد می‌دانیم که این بازی، یک بازی فانتزی جهان باز است که المان‌های نقش‌آفرینی نیز دارد. به‌تازگی اعلام شده است که این بازی دارای صحنه‌های جنگی فراوانی نیز خواهد بود. باتک‌‌شات همراه باشید.

اخیرا در خبری مطلع شدید که استودیو تک‌لند در حال ساخت یک بازی فانتزی جدید است که در خود المان‌های جهان باز و نقش‌آفرینی را دارد. جالب است بدانید که استودیو تک‌لند برای ساخت این بازی حدود ۴/۲ میلیون زلوتی (واحد پول لهستان) که برابر ۱ میلیون دلار آمریکایی است، از سوی بنیاد Polish National Centre و از طریق برنامه GameINN بودجه دریافت کرده است تا بازی را توسعه دهد. لازم است بدانید که GameINN اتحادیه‌ای اروپایی است که از چندین سازمان تشکیل شده و به‌طور انحصاری برای توسعه‌دهندگان لهستانی بودجه جمع می‌کند. سال گذشته از طریق این برنامه، چیزی حدود ۲۷/۱ میلیون دلار پول برای توسعه‌دهندگان لهستانی جمع‌آوری شد. تک‌لند در متن درخواست بودجه آورده بود که می‌خواهد تکنولوژی‌های نوینی را توسعه دهد تا به وسیله آن‌ها ساخت بازی‌های تراز اول (AAA) با تکنولوژی بالا را ترویج دهد.

تک‌لند از تیم Warsaw خواسته که در دنیای فانتزی این بازی اکشن اول-شخص، صحنه‌های جنگی عظیمی ایجاد کنند. طبق این موضوع، می‌توان گفت که احتمالا بازی جدید تک‌لند دارای هیولاهای تنومند و بزرگی در خود خواهد بود. شاید بازی جدید تک‌لند در حقیقت نسخه امروزی Shadow of the Colossus باشد! این احتمال هم می‌رود که بازی جدید از المان‌های بازی Monster Hunter  کمپانی کپ‌کام الهام گرفته باشد.

نکته جالب در مورد ساخت این بازی این است که سازنده بازی‌های The Witcher 3 و Gwent به‌تازگی به تک‌لند ملحق شده است تا بر روی این IP جدید کار کند.

کمک‌های GameINN تنها به تک‌لند محدود نشده‌اند. همانطور که احتمالا می‌دانید، این سازمان اخیرا حدود ۷ میلیون دلار را به استودیوسی‌دی پراجکت رد اهدا کرد. همچنین شاهد این بودیم که این سازمان مبلغی را نیز به استودیو سی‌آی گیمز، توسعه‌دهنده بازی‌هایSniper: Ghost Warrior و Lords of the Fallen 2، اهدا کرد. The Farm 51 و Flying Wild Hog نیز از دیگر استودیوهایی هستند که از این طریق بودجه کسب کرده‌اند.

منبع: تک شات