مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

انفجار گلکسی S6 یک کودک را در آستانه سوختگی قرار داد

گوشی گلکسی S6 در شب کریسمس برای یکی از کاربران اروپاییسامسونگ یک آتش بازی اساسی به راه انداخته استاین گوشی روی یک میز کوچک کنار تخت داخل اتاق خواب قرار داشته و . مالک آن که Victoria Leeds نام دارد، زمانی که داخل راهروی خانه حضور داشته، صدایی شبیه به انفجار ازد اخل اتاق می شود. گرچه این صدا آنقدرها هم بلند نبوده به میزان کافی برای کشاندن این خانوم به داخل اتاق ترسناک بوده است.

زمانی که ویکتوریا وارد اتاق می‌شود، می‌بینید که گوشی در حال دود کردن و جرقه زدن است، جرقه‌هایی که بیشتر شبیه به آتش بازی بوده اند. این در حالی است که کودک شش ماهه این خانوم تا دقایقی قبل در نزدیکی گوشی خواب بوده است. خوشبختانه این مادر چند دقیقه قبل از انفجار، پسر نوزادش را از تختخواب کوچکش خارج کرده و او را روی تخت گذاشته بود. این مادر و پسر بسیار خوش شانس بوده‌اند زیرا نشان‌های سوختگی به صورت کامل واضح روی تختخواب نوزاد دیده می‌شود.

از سوی دیگر این مادر قصد داشته به حمام برود، در این صورت احتمال داشت که آتش سوزی گوشی گسترده تر شده و کودک که روی تخت قرار داشته، به صورت جدی آسیب ببیند.

ویکتوریا بلافاصله کودک خود را از اتاق خارج می کند و همسر او گوشی را از شارژر جدا می‌کند.

سامسونگ وعده داده که یک گوشی جایگزین برای این خانواده ارسال کند. البته با گذشت یک هفته هنوز خبری از این گوشی جدید نشده است.

در این بین سامسونگ بیانه‌ای صادر کرده و مدعی شده که مشکل خاصی در گلکسی S6 شناسایی نشده است:

سامسونگ از کیفیت و ایمنی میلیون‌ها گوشی هوشمند از سری گلکسی S6 موجود در بازار حمایت می‌کند. تا مزانی که سامسونگ نتواند دستگاه‌های دارای مشکل را مورد ارزیابی دقیق قرار دهد، نمی‌تواند علت دقیق این حادثه را شناسایی کند. سامسونگ در جریان این حادثه اخیر قرار گرفته و تلاش کرده تا با این مشتری تماس بگیرد و تحقیقات اولیه را درباره این حادثه آغاز کند. ایمنی مشتریان اولین اولویت ماست و سامسونگ در موارد مشابه تمامی تلاش خود را برای تماس با مشتری و بررسی دقیق شرایط انجام می‌دهد.

داغ شدن بیش از حد و انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ را مجبور به توفق تولید و فروش کلی این گوشی کرد. اما طی هفته‌های گذشتهگلکسی S6 نیز خوادث مختلفی را به بار آورده است از جمله انفجار در هواپیمای در حال پرواز در خطوطط هوایی چین. البته سایر تولیدکنندگان نیز با موارد مشابه رو به رو شده اند برای مثال انفجار آیفون 6 پلاس در جیب پشتی شلوار یک دانشجو.

منبع: تک شات