مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

لیست کامل تغییرات بیلد 14356 سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل، منتشر شد

بیلد 14356 سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل برای کاربران حلقه ” Fast ” برنامه ویندوز اینسایدر، منتشر شد و هدف از انتشار بیلد جدید، رفع مشکلات عمده ویندوز 10 موبایل بوده و کم‌تر برروی قابلیت‌های تازه، تمرکز می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست کامل تغییرات بیلد 14356 سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل را مشاهده نمایید.

بیلد تازه سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل با ویژگی‌هایی همراه است که می‌تواند کاربران این پلت‌فرم را بیش‌تر از گذشته، امیدوار نماید؛ در بیلد 14356 ویندوز 10 موبایل، بسیاری از مشکلات عمده برطرف شده و عملکرد بهبود داشته است. با دریافت این بیلد برای گوشی‌هوشمند ویندوزی خود، سرعت سیستم‌عامل به‌طور قابل‌توجه‌ای افزایش داشته  و ثبات بیشتری در عملکرد ویندوز 10 موبایل، مشاهده خواهید کرد.

در حالی‌که ویژگی‌های این بیلد به اندازه کافی، مناسب است؛ منابع آگاه مدعی هستند که مایکروسافت، توسعه قابلیت‌های تازه را برای به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10، متوقف کرده و تمامی این بیلدها که نسخه پیش‌نمایش آن هستند، تنها با هدف بهبود پایداری سیستم‌عامل و رفع مشکلات عمده توسط این شرکت، ارایه خواهند شد. از زمان متمرکزشدن مایکروسافت برروی رفع مشکلات و بهبود ثبات به‌روزرسانی سالانه، می‌توان انتظار داشت که ویندوز 10 موبایل با به‌روزرسانی سالانه که به‌زودی ارایه خواهد شد؛ عملکرد روان‌تری در گوشی‌های هوشمند، داشته باشد.

مشکلات عمده‌ای که برطرف شده‌اند؛ … !

اولین و مهم‌ترین اشکالی که در بیلد 14356 برطرف شده است، مشکل مصرف باتری بیش از حد برنامه Health در بیلدهای قبلی بود که توسط صاحبان دست‌بند مایکروسافت بند، استفاده می‌شد. بنابراین، اگر از گوشی‌هوشمند خود به‌همراه دست‌بند مایکروسافت بند استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی آزمایشی تازه ویندوز 10 موبایل که برای کاربران حلقه ” Fast ” برنامه ویندوز اینسایدر منتشر شده است، می‌تواند این مشکل را برطرف نماید و مصرف باتری را به حالت طبیعی، بازگرداند.

علاوه‌براین، بیلد جدید سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل شامل بهبود عملکرد Glance اسکرین شده و مشکلات برنامه تنظیمات که به کرش‌کردن این برنامه می‌انجامید را برطرف کرده است. هم‌چنین در بیلد 14356، مشکل اجرانشدن صفحه‌کلید در برنامه‌های یونیورسال مختلف از جمله برنامه پیام‌رسانی، مایکروسافت اج و کورتانا رفع شده است و تغییرات صورت‌گرفته در بیلد آزمایشی جدید ویندوز 10 موبایل، باعث شده تا پایداری این سیستم‌عامل افزایش داشته باشد.

مایکروسافت، مدعی است که بیلد جدید سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل، ماندگاری باتری در گوشی‌های‌هوشمند ویندوزی مختلف را تا حدودی، تحت‌تاثیر قرار داده است که در این زمینه در به‌روزرسانی‌های آینده، راه‌حلی برای رفع این مشکل ارایه خواهد شد. علاوه‌براین، مشکل ” دیتا سیم‌کارت دوم ” که در برخی از مدل‌ها وجود دارد که به‌زودی و با انتشار بیلدهای تازه، برطرف می‌شود. یکی دیگر از مشکلات عمده در بیلد 14356، آن است که ویژگی‌های تازه ادغام‌شده با دستیار صوتی کورتانا، به‌درستی کار نمی‌کند.

منبع: ترنجی