مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

لنوو به سودهی رسید

شرکت لنوو در حالی که موتورولا را هم خریداری کرده، به سودهی رسیده و در سه‌ماهه‌ی گذشته درآمد ۳٫۲ میلیارد دلاری داشته است.

فروش تلفن‌های همراه لنوو در هند و اندونزی با افزایش ۸۳ درصدی مواجه شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، بخش موبایل شرکت لنوو که شامل تلفن‌های همراه موتورولا، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند می‌شود، در سه ماهه‌ی گذشته فروش ۳٫۲ میلیارد دلاری داشته که در مقایسه با سال گذشته کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

9

فروش محصولات این شرکت در سه‌ماهه‌ی گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و این شرکت در حالی ۲ میلیارد دلار درآمد بیشتر به دست آورده که به دلیل پرداخت مالیات، ۳۰ میلیون دلار ضرر داشته است.

فروش تلفن‌های همراه لنوو در کشورهای هند و اندونزی با افزایش ۸۳ درصدی مواجه شده و این شرکت سود بیشتری از بازار کشورهایی به جز چین به دست آورده است. افزایش فروش تلفن‌های همراه موتورولا و افزایش فروش این گوشی‌ها از این نظر جالب توجه است که شرکت گوگل در زمانی که موتورولا را در اختیار داشت، نتوانست با این شرکت به سوددهی برسد.

البته در آمار منتشر شده از درآمد لنوو به این موضوع اشاره شده که فروش کلی تلفن‌های همراه این شرکت با کاهش ۱۸ درصدی مواجه شده و تنها ۲۰٫۲ میلیون دستگاه موبایل به فروش رفته است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که لنوو دو بخش موتورولا و بخش تولید موبایل‌های خودش را با یکدیگر ترکیب کرده و این بخش با نام «لنوو موتو» (Lenovo Moto) شناخته می‌شود.

منبع: دیجی کالا مگ