مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قیمت گوشی‌های سری لومیا با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل در چند بازار جهانی، کاهش یافت

در حال‌حاضر، به‌نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت در ماه‌های آینده و آینده‌ای نه‌چندان دور، برنامه‌ای برای طراحی و توسعه گوشی جدید از سری لومیا نداشته باشد و تمام تمرکز خود را برروی گوشی‌های سرفیس‌فون که انتظار می‌رود در بهار سال 2017 روانه بازار شود، معطوف نماید. به‌همین جهت، منطقی به‌نظر می‌رسد که قیمت گوشی‌های لومیا مایکروسافت در برخی از بازارهای جهانی، کاهش داشته باشد. قیمت‌های تازه برای گوشی‌های تازه معرفی‌شده سری لومیا، این موضوع را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در بازار ایالات‌متحده، نسخه آنلاک گوشی لومیا 550 که به‌عنوان یک محصول ارزان‌قیمت با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل ارایه شده، تنها 99 دلار قیمت دارد که در مقایسه با قیمت اولیه 139 دلاری این مدل، از یک کاهش قیمت نسبتاً چشمگیر حکایت می‌کند. برای یادآوری، لومیا 550 به یک نمایشگر 4.7 اینچی اچ‌دی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، مجهز شده است و تراشه چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 210 با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز برای هرهسته، این گوشی را به‌همراه 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌داخلی، قدرت می‌دهد. شاتر اصلی، 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز، 2 مگاپیکسلی است.

گوشی‌های پرچم‌دار مایکروسافت لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال با تخفیف قابل‌توجه‌ای در بازار انگلستان به فروش می‌رسد؛ لومیا 950، هم‌اکنون با قیمت 465 دلار در دسترس قرار دارد و لومیا 950 ایکس‌ال نیز، تنها با پرداخت 580 دلار، قابل خریداری است. قیمت اصلی لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال، به‌ترتیب 580 و 680 دلار بوده است.

سرفیس‌فون

از آن‌جایی‌که انتظار نمی‌رود هیچ مدل تازه‌ای از سری لومیا، ارایه شود؛ تمامی توجه طرفداران مایکروسافت برروی سرفیس‌فون معطوف شده است که بنابر شایعات، یک محصول بسیار قدرت‌مند و نوآورانه خواهد بود. شایعاتی که این روزها از سرفیس‌فون منتشر می‌شود، به عرضه سه نسخه متفاوت از این گوشی با بهترین سخت‌افزار و طراحی خاص و با کیفیت در چند رده‌قیمتی متفاوت، اشاره دارند.

سرفیس‌فون، توسط تیم طراحی تبلت‌های سرفیس، توسعه می‌یابد؛ بنابراین، می‌توان از عملکرد آن تاحدودی مطمئن بود. اگر گزارشات منتشرشده صحت داشته باشد، سرفیس‌فون با یک صفحه‌نمایش 5.5 تا 6 اینچی عرضه خواهد شد و با پشتیبانی از نسخه جدید قابلیت کانتینیوم، امکان تبدیل این گوشی‌هوشمند به‌وسیله یک نمایشگر جانبی به یک رایانه قابل‌حمل ممکن می‌شود. بدیهی است که اطلاعات بیشتری از سرفیس‌فون در ماه‌های آتی و نزدیک به زمان معرفی رسمی آن، ارایه خواهد شد.

منبع: ترنجی