مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قاب محافظ جدید Incipio، دکمه هوم آیفون شما را می پوشاند

تاچ آیدی اپل، راه حل بسیار خوبی برای حفاظت از آیفون است و خصوصاً از چشم های کنجکاو و خریدهای ناخواسته جلوگیری می کند. اما بارها مشاهده شده که بچه ها از در طول شب، اثر انگشت پدر و مادرشان را که در خواب به سر می برند، برای آنلاک کردن آیفون و انجام خرید مورد استفاده قرار می دهند و همین موضوع دردسرهایی را برای برخی خانواده ها به وجود آورده است.

اما شرکت Incipio، راهکاری برای جلوگیری از این اتفاق پیدا کرده است و آن را در CES 2017 به علاقه مندان معرفی کرده است. این شرکت از یک قاب محافظ موسوم به Kiddy Lock Case رونمایی کرده که همان طور که در تصویرش مشاهده می شود، به صورت کامل دکمه هوم آیفون را می پوشاند و دسترسی به آن را از بین می برد. در واقع این قاب موجب می شود تا کودکان نتوانند دکمه هوم گوشی را فشار دهند و اگر اپلیکیشنی باز باشد، دیگر نمی توانند از آن بیرون آیند، مگر این که دکمه خواب/بیدار گوشی را فشار دهند یا هر نوع خرید درون اپلیکیشنی را انجام دهند که البته آن هم بدون استفاده از تاچ آیدی برای تایید، امکان پذیر نیست.

به جز محافظت از دکمه هوم، جنس این قاب از ماده ای بسیار مقاوم است که می تواند در برابر ضربات دوام بیاورد. هم چنین در صورتی که گوشی از جایی پرت شود و به زمین بیافتد، باز هم قاب از آن به خوبی محافظت می کند. در این قاب، حاشیه ای باریک و برجسته نیز در اطراف صفحه نمایش قرار می گیرد که باعث می شود اگر گوشی از سمت نمایشگر به زمین برخورد کند، آسیبی نبیند. ضمناً پایه ای هم در قاب کیدی لاک وجود دارد که کمک می کند شما به راحتی گوشی را بر روی آن قرار دهید و فیلم ها و برنامه های مورد علاقه تان را ببینید.

این قاب قرار است در سه ماهه اول سال 2017 به بازار عرضه شود و قیمت آن هم 40 دلار اعلام شده است.

منبع: تک شات