مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قابلیت پشتیبانی از چند کاربر به اسپیکر هوشمند Google Home اضافه خواهد شد

یکی از مشکلات دستگاه هایی مانند اسپیکر هوشمند Google Home یا Amazon Echo این است که منطقی نیست تمامی اعضای یک خانواده دارای نسخه اختصاصی برای خودشان باشند. در هر حال با توجه به اینکه هر از افراد دارای نیازهای و اولویت های متفاوتی هستند، تامین این نیازها برای چنین دستگاه هایی سخت خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آمازون برای حل این مشکل چه برنامه ای دارد اما به نظر می رسد که گوگل قصد دارد با اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از چند کاربر این مشکل را حل کند. با تک شات همراه باشید.

مالکان اسپیکر هوشمند هوم گوگل و اپلیکیشن مخصوص آن، احتمالا متوجه کارتی شده اند که به آنها اطلاع می دهد دستگاه اکنون از چند کاربر پشتیبانی می کند. البته ظاهرا این ویژگی جدید هنوز قابل استفاده نیست اما گوگل به صورت رسمی تایید کرده است که پشتیبانی از چند کاربر به زودی به Google Home افزوده خواهد شد.

گوگل در وب سایت پشتیبانی Home نوشته است: “این قابلیت هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است اما قصد داریم به کاربران مان اعلام کنیم که بروزرسانی بعدی Google Home امکان استفاده چند کاربر از این دستگاه را فراهم خواهد کرد.”

در حالت کلی هدف از پشتیبانی Multi-user این است که Google Home بتواند تشخیص دهد که افراد مختلفی در حال استفاده از آن هستند تا بتواند نیازهای آنها را برطرف کند و به این ترتیب سرویسی را ارایه کند که شخصی سازی شده تر است.

منبع: تک شات