مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فیل اسپنسر: محصولات ایکس‌باکس برای مخاطبان آن ساخته می‌شود و نه به منظور رقابت

با موفقیت سونی در برگزاری رویداد‌ سالیانه‌ی PSX و معرفی بازی‌های بزرگ خود، نگرانی طرفداران ایکس‌باکس نسبت به کمبود رویدادی اختصاصی بیشتر شده است. حال به‌تازگی فیل اسپنسر نسبت به این نگرانی‌ها واکنش نشان داده است.
یکی از طرفداران ایکس‌باکس در توییتی به فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، گفت که با توجه به رویداد اخیر PSX، انجمن Xbox نگران آی‌پی‌های جدیدی است که در کنفرانس E3 سال آینده معرفی خواهند شد.

فیل اسپنسر با تاکید بر بخش مربوط به PSX این سوال پاسخ داد:

مشتاقانه در انتظار کنفرانس E3 باشید. ما محصولات خود را برای مشتریان ایکس‌باکس می‌سازیم و نه در راستای رقابت با دیگران. من فکر می‌کنم ۲۰۱۷ برای ما سال خوبی خواهد بود.

با اینکه کنفرانس E3 در راه است اما برگزاری PSX در میان این دو رویداد نقشی کلیدی برای سونی ایفا می‌کند و ایکس‌باکس باید تلاش خود را در این رقابت بیشتر کند. مایکروسافت در ماه گذشته رویداد اختصاصی ایکس‌باکس را در شهر مکزیکو سیتی برگزار کرد  که در مقایسه با PSX مراسم کوچکی محسوب می‌شد. پسدون شک طرفداران این کنسول از برگزاری رویدادی در حد و اندازه رویداد اختصاصس پلی‌استیشن استقبال خواهند کرد.

در کنفرانس E3 سال گذشته، مایکروسافت با معرفی قابلیت Backwards Compatibility طرفداران خود را حسابی هیجان‌زده کرد. حالا با عرضه کنسول Project Scorpio در سال ۲۰۱۷ باید دید چه چیزهایی از سوی این کمپانی انتظارمان را می‌کشد.

منبع: تک شات