مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فهرست بازارهای عرضه ی محصولات 2017 نوکیا منتشر شد

فهرستی از بازارهای احتمالی عرضه ی محصولات اندرویدی نوکیا منتشر شد. این فهرست بر اساس وبسایت های رسمی قرار دارد که در چند هفته اخیر توسط HMD Global راه اندازی شده اند و منابع معتقدند که وبسایت های جدید نمایانگر بازارهایی هستند که قرار است نوکیا در چند ماه آینده بر روی آنها تمرکز کند. این فهرست شامل انگلستان، آلمان، فرانسه، اسپانیا، فنلاند، لهستان، اوکراین، روسیه، هندوستان، هنگ کنگ، تایوان، فیلیپین، مالزی، ویتنام و آفریقای جنوبی است. البته این کشورها لزوماً تنها کشورهایی نخواهند بود که نوکیا محصولات سال جاری خود را در آن معرفی می کند، اما ممکن است که نسبت به سایر بازارها اولویت داده شوند.
اسمارت فون هایی که قرار است در چند ماه آینده توسط نوکیا عرضه شوند عبارتند از نوکیا 3، نوکیا5 و نوکیا 6 (که البته چند وقتی است در کشور چین عرضه شده است) و نسخه بازطراحی شده و مدرن نوکیا 3310. تمامی این اسمارت فون ها در کنفرانس مطبوعاتی نوکیا در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی خواهند شد. همچنین ممکن است نوکیا در این مراسم جزییات بیشتری را در خصوص نوکیا 8، که شایعات زیادی در خصوص آن شنیده شده است، اعلام کند. از بین کشورهایی که در فهرست فوق ذکر شدند، در انگلستان، آلمان، روسیه و تایوان قطعاً حداقل یکی از اسمارت فون های نوکیا عرضه می شود چرا که یا مجوزهای لازم برای عرضه در آن کشور برای این محصولات صادر شده و یا خرده فروشان محلی عرضه زودهنگام این محصولات را تایید کرده اند.
عدم حضور کشور آمریکا درا ین فهرست خیلی تعجب آور نیست چرا که نوکیا اعلام کرده قصد دارد در طول سال جاری چندین محصول پایین و میان رده معرفی کند و از آنجایی که بازار آمریکا بطور معمول پذیرای گوشی های بالا رده است احتمالا نوکیا عجله ای برای ورود به این بازار تا پیش از معرفی یک پرچمدار نخواهد داشت.

منبع: تک شات