مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فروش فورد F-150 هنسی 800 اسبی تاپ گیر

فصل 22 تخت گاز (تاپ گیر) آخرین فصلی بود که حداقل تا به اینجای کار با سه مجری محبوب و دوست داشتنی نظیر جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می ساخته و پخش می‌شد و از حالا به بعد، باید در برنامه جدید آمازون به دنبال این سه مجری محبوب گشت. جدای از این بحث‌ها، مجموعه تخت گاز از سری 1 تا سری 22 بدون شک بهترین برنامه تلویزیونی بود که پیرامون خودرو مانور می‌داد و برای آن‌هایی که برنامه را دنبال می‌کردند، بدون شک خاطرات و لحظاتی بیاد ماندنی را در ذهنشان حکاکی می‌کرد.
اگر خاطرتان باشد، کلارکسون فورد F-150 ولوسی رپتور تقویت شده توسط “هنسی” به بالای کوه می‌رود، هرچند جیمز می هم با یک دستگاه شورلت سیلورادو خرامان خرامان و محافظ کارانه به بالای کوه می‌رود، ولی کارهایی که جرمی کلارکسون بر سر فورد بیچاره می‌آورد، بسیار دیدنی و قابل تامل است که نشان از قابلیت های بالای این خودرو نیز می باشد. البته به نظر می‌رسد که اکثر مخاطبان وبسایت خودروبانک این برنامه و بخصوص این قسمت را دیده باشند، ولی دوباره دیدن قسمت هایی از آن و همچنین پشت صحنه هایی از این قسمت خالی از لطف نخواهد بود.
فورد F-150 ولوسی رپتور داخل ویدیو، پیشرانه‌ای سوپرشارژر 6.2 لیتری هشت سیلندر دارد که با سوپرشارژرهای 2.9 لیتری، می‌تواند قدرتی 623 اسب بخاری و گشتاوری 850 نیوتن متری را تولید کند. این قدرت و گشتاور در عمل تبدیل به شتابی صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی 5.2 ثانیه‌ای می‌شود، ولی خودروی استفاده شده در این قسمت تاپ گیر توسط شرکت هنسی تقویت شده و باعث شده تا قدرت خروجی این غول پیکر آمریکایی به 800 اسب بخار افزایش پیدا کند.
حال کل داستان این است که این خودرو زیبا و پرقدرت قرار است به نفع یک موسسه خیریه در آمریکا به مزایده گذاشته شود و قطعاً خودرویی به این مشخصات و مخصوصاً اینکه در یکی از برنامه های تاپ گیر توسط جرمی کلارکسون تست شده قابلیت فروش با قیمت بالایی را خواهد داشت.

منبع: خودروبانک