مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیفته‌ی طرح مفهومی موتورولا DROID Turbo 3 خواهید شد

درحالی‌که به نظر می‌رسید Moto Z Force ادامه‌دهنده‌ی راه موتورولا DROID Turbo 2 اما Toooajk (طراح مفهومی) چند طرح از ظاهر احتمالی DROID Turbo 3 منتشر کرده است و اگر این گوشی در آینده شبیه به همین رندرهای زیبا تولید شود مطمئناً خوشحال خواهیم شد.

DROID Turbo 2 با باتری قدرتمند و پردازنده‌ی اسنپدراگون 810 و 3 گیگابایت رم به خوبی موفق به صف آرایی در مقابل اکثر پرچم‌داران سال 2015 شد؛ البته صفحه بزرگ این محصول روشنایی کافی را نداشت و به صورت کلی بجز برخی مشکلات کوچک مشابه یک گوشی بسیار قدرتمند محسوب می‌شود.

DROID Turbo 3 حالا با طراحی Toooajk علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و پیشرفته از یک طراحی زیبا و یکپارچه‌ی فلزی نیز بهره‌مند خواهد بود. به احتمال قوی مشخصات فنی این دستگاه شامل: صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی کوآلکام اسنپدراگون 821 به همراه 6 گیابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود؛ همچنین درگاه جدید USB Type-C، باتری 2930 میلی‌آمپری با امکان شارژ فوق سریع و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی از دیگر مشخصات این گوشی است؛ عاشقان سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی روی گوشی خواهند داشت و دوربین اصلی Turbo 3 یک لنز 16 مگاپیکسلی سونی IMX298 با برند Hasselblad خواهد داشت.

متأسفانه یک طرح مفهومی هرچقدر هم جذاب باشد لزوماً قطعی نیست که محصول نهایی هم همان طراحی را داشته باشد. ظاهراً این دستگاه 650 دلاری با تمام مشخصات مذکور تنها 5.2 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و از فناوری ضد خوردن شدن صفحه‌ی مخصوص به موتورولا نیز در آن استفاده خواهد شد. تمامی این مشخصات یک گوشی رویایی را تشکیل خواهد داد و فقط افسوس که هنوز در حقیقت این گوشی تولید نشده است.

منبع: ترنجی