مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت نینتندو رسماً تایید کرد که به دنبال ارائه یک محصول مناسب در بازار واقعیت‌مجازی است

برطبق شایعات، شرکت نینتندو، معرفی کنسول جدید نینتندو NX را تا ماه مارس 2017 به تعویق انداخته است زیرا تصمیم دارد تا فناوری واقعیت‌مجازی را با کنسول بازی جدید خود ادغام نماید. این موضوع با توجه به اینکه سونی، پلی‌استیشن VR را به بازار معرفی کرده است و مایکروسافت در کنسول جدید خود از واقعیت‌مجازی پشتیبانی می‌کند، چندان موضوع غافل‌گیرکننده‌ای محسوب نمی‌شود. یکی از مدیران اجرایی شرکت نینتندو، به‌تازگی تایید کرده است که این شرکت به دنبال حضور در بازار واقعیت مجازی بوده و برنامه‌هایی برای ارائه یک محصول تازه در این بازار دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اکنون، می‎‌توان مطمئن بود که شرکت نینتندو، حتی در صورتی‌که  کنسول بازی نینتندو NX از محتوای واقعیت مجازی پشتیبانی نکند؛ برای حضور در بازار محصولات واقعیت‌مجازی محور برنامه‌‌ریزی کرده است. یکی از مدیران اجرایی نینتندو، به‌تازگی در این‌باره اعلام کرده است:

ما برروی فناوری واقعیت‌مجازی تحقیق می‌کنیم و هسته اصلی این فناوری را نیاز در اختیار داریم. ما به دنبال عرضه محصولی هستیم که برای یک بازه طولانی، قابل استفاده باشد؛ قیمت بسیار مناسبی داشته باشد و هم‌چنین، ارزش بسیاری داشته باشد. ما به‌دنبال آن هستیم که والدین با استفاده از این محصول، راحت باشند.

در مجموع، به‌نظر می‌رسد بازار واقعیت مجازی در آینده با ارائه محصولات تازه، چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد. شرکت نینتندو با ارائه یک محصول مناسب، می‌تواند با ارائه یک محصول متفاوت در بازار واقعیت مجازی، فرصتی برای یکه‌تازی در این بازار در اختیار داشته باشد. با این‌حال، عده‌ای اعتقاد دارند که واقعیت مجازی هنوز به بلوغ کامل نرسیده و نمی‌توان این بازار را به‌عنوان یک تجارت با سوددهی بالا در کوتاه مدت، انتخاب کرد.

منبع: ترنجی