مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت دل تنها برروی محصولات هیبریدی ویندوزی تمرکز خواهد کرد و تبلت‌های اندرویدی را کنار می‌گذارد

شرکت دل به‌تازگی، اعلام کرده است که تنها برروی طراحی و توسعه محصولات هیبریدی با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت تمرکز خواهد کرد و تبلت‌های اندرویدی، جایی در آینده این شرکت ندارند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

شرکت دل درباره محصولات هیبریدی می‌گوید:

ما باور داریم که محصولات هیبریدی به انتخاب کاربران برای استفاده در محل کار تبدیل شده است. بنابراین، این موضوع باعث شده تا شرکت دل به سرمایه‌گذاری برروی محصولات هیبریدی، ادامه دهد.

این سازنده، مدعی است که دو دلیل برای سرمایه‌گذاری برروی محصولات دوگانه وجود دارد؛ علت اول، آن است که ارزش محصولات هیبریدی در مقایسه با تبلت‌های معمولی، بیشتر بوده و این موضوع کاملاً ملموس است. دومین علت نیز همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید، رشد بازار محصولات هیبریدی در طی سال‌های اخیر از یک آینده موفق برای سازندگانی که برروی محصولات هیبریدی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، حکایت دارد. کاهش 21.2 درصدی تقاضا برای تبلت‌های معمولی در سه ماهه گذشته و رشد فروش محصولات هیبریدی، می‌تواند تصمیم این شرکت را برای کنارگذاشتن تبلت‌های معمولی و تمرکز برروی محصولات هیبریدی، توجیه نماید.

برای مشتریانی که تبلت‌های اندرویدی سری Venue را خریداری کرده‌اند، شرکت دل به ارائه خدمات تحت قرارداد و حمایت از گارانتی این محصولات تا زمان به اتما‌م‌رسیدن مهلت آن‌ها، ادامه خواهد داد اما هیچ به‌روزرسانی تازه‌ای برای سیستم‌عامل این محصولات در آینده منتشر نمی‌شود.

شرکت دل، ادعا دارد که بهره‌وری، انعطاف، ارزش، امنیت و پشتیبانی، از جمله عواملی هستند که مشتریان را به بازار محصولات هیبریدی مجذوب کرده است. این اولین باری نیست که یک سازنده به آمار و ارقام رشد بازار محصولات هیبریدی، توجه نشان می‌دهد؛ پیش‌تر، شرکت هوآوی به‌طور رسمی اعلام کرد که علت عرضه میت‌بوک، رشد سال به سال 73 درصدی بازار محصولات هیبریدی بوده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020، 63.8 میلیون دستگاه هیبریدی وجود داشته باشد.

منبع: ترنجی