مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت بلک‌بری، هفته آینده جزئیات بیشتری از گوشی‌های هوشمند بعدی خود را فاش می‌کند

مدت‌زمان زیادی از معرفی گوشی‌هوشمند اندرویدی بلک‌بری Priv می‌گذرد و کاربران این شرکت، برای معرفی محصولات جدید بلک‌بری لحظه‌شماری می‌کنند. به‌همین جهت، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده تجارت گوشی‌های‌هوشمند بلک‌‍بری افزایش یافته است. همه این موارد، باعث شده تا در نهایت، رئیس بلک‌بری از صحبت درباره گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت در هفته آینده صحبت نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

در ابتدا، هواداران انتظار داشتند که شرکت بلک‌بری درباره گوشی‌های هوشمند آینده خود در رویداد BBSecurity که در‌ حال‌حاضر در شهر نیویورک آمریکا در جریان است، صحبت نماید. با این‌حال، شرکت بلک‌بری ترجیح داده است تا جزئیات محصولات جدید خود را در یک زمان دیگر اعلام نماید. جان چن، رئیس بلک‌بری درباره تجارت گوشی‌های هوشمند این شرکت، می‌گوید:

کاربران، همواره از من درباره گوشی‌های هوشمند بلک‌بری سوال می‌پرسند اما (باید یادآوری نمایم که) تجارت بلک‌بری، تنها به گوشی‌های هوشمند خلاصه نمی‌شود و این شرکت برروی محصولات دیگری کار می‌کند.

جان چن در انتهای صحبت خود، مدعی شد که این، آخرین دفعه‌‎ای است که وی از گوشی‌های هوشمند بلک‌بری در رویداد BBSecurity صحبت می‌کند.

رئیس بلک‌بری، هم‌چنین اشاره کرد که این شرکت درباره گوشی‌های هوشمند جدید خود در هفته آینده، سخن می‌‎گوید. پیش‌تر در ترنجی خواندید کهشرکت بلک‌بری علاوه بر مدل Neon، دو گوشی اندرویدی بلک‌بری Argon و Mercury را معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود بلک‌بری Neon به‌عنوان یک محصول میان‌رده خوش‌قیمت با نمایشگر 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام، 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ارائه خواهد شد.

علاوه‌براین، گوشی دیگر بلک‌بری که برای معرفی در ماه اکتبر درنظر گرفته شده، به مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرت‌مندی نظیر تراشه اسنپدراگون 820، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Quad HD، چهار گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک حسگر اثرانگشت مجهز شده است. بلک‌بری Mercury بنابر شایعات، به‌نظر تنها مدلی از سه گوشی‌هوشمند اندرویدی جدید بلک‌بری است که با صفحه‌کلید فیزیکی همراه است.

هم‎چنین در ترنجی، خواندید که تولید گوشی‌ بلک‌بری کلاسیک متوقف شده است و شرکت سازنده، ادعا دارد که طول عمر بلک‌بری کلاسیک از طول عمر متوسط یک گوشی‌ هوشمند، پیشی گرفته است. به‌علاوه، شایعات اخیر نشان می‌دهد تعداد زیادی از مشتریانی که بلک‌بری Priv را از اپراتور T-Mobile خریداری کرده‌اند، این گوشی را پس فرستادند.

منبع: ترنجی