مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شایعه: HTC U فاقد جک هدفون خواهد بود

به لطف تصویری که توسط افشاگر معروف اوان بلاس توییت شده بود، دیروز در تک شات اولین تصویر پرچمدار جدید اچ تی سی موسوم به HTC U Ocean را مشاهده کردید. اما اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر نشده بود که حالا توییت دیگری توسط Llab TooFeR@ جزییات بیشتری در مورد این محصول را در اختیار ما گذاشته است.

بنا بر این توییت، به نظر می رسد که اچ تی سی به تبعیت از اپل و چند کمپانی سازنده گوشی های اندرویدی، جک هدفون را در این گوشی جدید خود حذف کرده است. بنابراین کاربرانی که تمایل داشته باشند هدفون خود را به گوشی متصل کنند یا باید از اتصالات بلوتوث استفاده کنند یا از هدفون هایی با اتصال پورت USB-C بهره ببرند.
اما با توجه به واکنش هایی که نسبت به این توییت نشان داده شده، به نظر نمی رسد که کاربران از این تصمیم اچ تی سی خشنود شده باشند. البته این امکان وجود دارد که در آینده USB-C به استاندارد گوشی ها تبدیل شود و در نهایت جایگزین جک های هدفون شود، اما در حال حاضر تعداد هدفون های دارای این اتصال در بازار زیاد نیست که همین امر کار را برای کاربران کمی دشوار می کند.
همچنین گفته می شود HTC U دارای گواهینامه IP57 است که بنابراین تا حدی در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. در خصوص زمان رونمایی از این محصول فعلا اطلاعاتی در دست نیست.

منبع: تک شات