مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شایعاتی درباره HTC 11 منتشر شد: نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD

اچ تی سی خیلی اپل وار به ارایه پرچمدار می پردازد! تقریبا همه تولیدکننده های اندرویدی سالی دو پرچمدار ارایه می کنند، یک پرچمدار اصلی در ابتدای سال و سپس یک فبلت یا دستگاه خاص در میانه سال اما اچ تی سی اصلا چنین تصمیمی ندارد و اپل وار به ارایه سالانه یک پرچمدار می پردازد. شاید این سیاست با توجه به حجم فروش و برنامه های این شرکت خوب باشد اما سبب می شود که خیلی از دنیای اخبار دور باشد و وقتی که دیده نشوید، تقریبا وجود ندارید! این بار شایعاتی درباره اچ تی سی ۱۱ در شبکه Weibo که شبکه اجتماعی چینی است منتشر شده و به ما سرنخ هایی درباره پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت HTC می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از مشخصات لو رفته برای اچ تی سی ۱۱ می توان به نمایشگر بزرگ ۵٫۵ اینچی اشاره کرد. اچ تی سی عموما نشان داده است با نمایشگر بزرگ خیلی میانه خوبی ندارد حال اینکه یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی برای پرچمدار خود انتخاب کند کمی شک برانگیز است. شاید اگر این شایعه درباره پرچمدار بعدی الجی منتشر می شد، می توانستیم احتمال زیادی برای آن در نظر بگیریم اما اچ تی سی کمی بعید است. رزلوشن اچ تی سی ۱۰ برای اولین بار در خانواده پرچمدارهای اچ تی سی به QHD رسید و حالا انتظار نداریم که پرچمدار بعدی رزلوشنی پایین تر از آن را داشته باشد.

برای دوربین های HTC 11 رزلوشن های ۸ و ۱۲ مگاپیکسل اشاره شده است. به نظر ما دوربین ۵ مگاپیکسلی دوربین جلو اچ تی سی ۱۰ که لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار را دارد خیلی نمونه قوی بود و امیدواریم این افزایش رزلوشن با همراهی این امکانات ادامه پیدا کند.

درباره چیپست یا دیگر مشخصات هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما طبق ارایه موفق و شایسته HTC 10 انتظار مشخصاتی کمتر از حد انتظار را نداریم. نظر شما درباره مشخصات احتمالی HTC 10 چیست؟

منبع: ترنجی