مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شاسی‌بلند لامبورگینی سال ۲۰۱۸ میلادی و با قیمت ۲۰۰ هزار دلار وارد بازار می‌شود!

علاقه‌مندان به دنیای خودرو حتما به یاد دارند که مدت‌ها قبل خبر عرضه یک شاسی‌بلند اسپرت از طرف شرکت لامبورگینی چطور سر و صدای زیادی به پا کرده بود. بعد از گذشت زمان نسبتا طولانی، امروز از شهر سانتاگا بولونیزه ایتالیا، دفتر مرکزی لامبورگینی، جزئیات جدیدی درباره این محصول جذاب منتشر شده است. آقای استفانو دومنیکالی، مدیر عامل لامبورگینی، در اظهارات جدیدی اعلام کرده که این خودروی شاسی بلند با قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلار و در تعداد ۳۵۰۰ دستگاه به صورت سالانه تولید و عرضه خواهد شد.

این محصول از لحاظ آمار تولید و فروش قرار است نقش بسیار پررنگ و حیاتی را برای لامبورگینی بازی کند چراکه برنامه تولید ۷۰۰۰ دستگاه از آن برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده و این درصورتی است که سال گذشته این شرکت در مجموع ۳۲۴۵ دستگاه خودرو فروخته بود. به‌همین خاطر آقای مدیر عامل برای این خودرو از عنوان “تغییر دهنده بزرگ بازی” استفاده کرده است. این شاسی بلند که قرار است دنباله رو مدل LM002 لامبورگینی، تولید شده بین سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ میلادی، باشد به قدری برای این شرکت مهم است که می‌خواهد تعداد نمایشگاه‌های اصلی خود را در آمریکا و چندین کشور دیگر، از ۱۳۲ به ۱۶۰ مرکز افزایش دهد.

شاسی بلند لامبورگینی قرار است مبنتی بر کانسپت Urus ساخته شود و سال ۲۰۱۸ نیز روانه بازار خواهد شد. به گفته مدیران بخش تحقیق و توسعه این شرکت ایتالیایی، شاسی‌بلند جدید سریعترین و پرقدرت‌ترین نوع در کلاس خودش است. بهره‌مندی از پیشرانه ۴ لیتری و ۸ سیلندر آئودی BITURBO و انجام ارتقاء فنی و تخصصی لامبورگینی برروی آن مطمئنا قدرت و عملکرد بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد. خیلی‌ها این محصول را با بنتلی بنتاگیا مقایسه کرده و عمکرد آنرا بالاتر ارزیابی می‌کنند. بنابراین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت زیر ۴ ثانیه و خروجی بالای ۶۰۰ اسب بخاری برای لامبورگینی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: چرخان