مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سونی همانند مایکروسافت قصد یکپارچه سازی پلتفرم هایش را ندارد

مایکروسافت قصد دارد دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 را با یکدیگر متحد کرده و از قدرت استودیوهای بازی سازی اش برای به پیش راندن ویندوز 10 بهره گیرد. حالا اکس باکس وان تقریبا کنسولی بی مصرف برای دارندگان پلتفرم پی سی به حساب می آید و حتی فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس هم به این موضوع اعتراف کرده است.

با این حال، اندرو هاوس، مدیر Sony Interactive Entertainment اخیرا اعتراف کرده که آن ها قصد ندارند رویکردی مشابه را پی گرفته و همانند مایکروسافت عمل کنند.

خبرنگار وبسایت DualShockers در گفتگویی با اندرو هاوس از وی پرسید که آیا آن ها هم به دنبال یکپارچه سازی اکوسیستم پلی استیشن هستند یا خیر که در جواب چنین گفته شد: «من همیشه سعی می کنم در مورد استراتژی دیگران صحبتی نکنم. بیشتر دوست دارم در مورد راهبردهای خودمان صحبت کنم… بله، مایکروسافتی ها تمرکز بسیاری روی قابلیت کراس-پلی بین اکس باکس و پی سی داشتند. باید دید که آیا تقاضای گسترده ای از سوی کاربران در این مورد هست یا نه.»

و در ادامه افزود: «اما از نگاه ما، واقعا در حدی تاثیر گذار نیستند که ما تغییری در استراتژی های خودمان ایجاد کنیم. ما همیشه معتقد بودیم یک اکوسیستم اختصاصی که ارائه دهنده تجربه یکدست به مشتریان بوده مسیر درست است و استراتژی ما هم همینگونه باقی می ماند.»

منبع: دیجیاتو