مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سرمایه گذاری 10 میلیون دلای سامسونگ برای ارتقای امنیت اپلیکیشن‌های تایزن

کمپانی سامسونگ از اختصاص سرمایه ای ۱۰ میلیون دلاری برای توسعه هر چه بیشتر تکنولوژی «تشخیص خطاهای اساسی و آسیب پذیری های امنیتی» به منظور ارتقای امنیت اپلیکیشن های سیستم عامل تایزن خود خبر داد. با تک شات همراه باشید.

این تکنولوژی که به اختصار SVACE نیز نامیده می شود قادر است هر گونه خطاها و آسیب پذیری های بالقوه را که ممکن است در کد منبع اپلیکیشن های تایزن وجود داشته باشند، شناسایی کند. در واقع، این تکنولوژی توسط «موسسه برنامه نویسی سیستمی آکادمی علوم روسیه» و یا همان ISPRAS توسعه یافته است.

حال سامسونگ قرارداد جدیدی را با این موسسه به امضا رسانیده است تا امنیت برنامه های تایزن را ارتقا دهد. به گفته مارات گوریف، مدیر خدمات اطلاعاتی و تکنولوژی سامسونگ در روسیه، در این خصوص عنوان کرد که این شرکت از سال 2015 تاکنون از تکنولوژی موسسه نام برده برای تجزیه و تحلیل کد منبع اپلیکیشن ها در پلتفرم تایزن استفاده می کند.

سامسونگ تکنولوژی SVACE را به عنوان بخشی از تحلیل کننده ایستای تایزن (Tizen Static Analyzer) در کیت توسعه دهنده نرم افزاری تایزن و تایزن استودیو جا داده و از آن می تواند برای تحلیل های امنیتی ایستا کد منبع C/C++ در اپلیکیشن های تایزن استفاده کند.

منبع: تک شات