مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ و توسعه فناوری AMOLED تازه برای نمایشگر گلکسی اس 9

هنوز دو ماه از عرضه پرچمداران تازه سامسونگ به بازار نگذشته که حالا با شایعاتی در رابطه با گلکسی اس 9 مواجه هستیم. آخرین گزارش ها حاکی از آن هستند که کمپانی کره ای در نظر دارد تا فناوری تازه ای را در نمایشگر موبایل تازه خود به کار گیرد.

طبق اطلاعاتی که روز گذشته توسط یکی از منابع داخلی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته، سامسونگ الکترونیکس تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر AMOLED گلکسی اس 9 را «گل آفتاب گردان» (Sunflower) نامیده است. گفته می شود فناوری جدید بر پایه موادی کاملاً متفاوت از آن چیزی که پیشتر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دیده ایم، استوار خواهد بود.

گفتنی است نمایشگر بی کران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، یکی از نقاط قوت و کلیدی در فروش اسمارت فون های مذکور بوده اما با این وجود برخی مشکلات مانند نمایش متمایل به قرمز رنگ ها، سامسونگ را ملزم به ارائه یک بروز رسانی برای حل آن کرد. از همین رو توسعه یک پنل تازه با مشخصاتی جدید، دور از انتظار هم نخواهد بود.

لازم به ذکر است پیشتر در خبرها خوانده ایم که سامسونگ در حال توسعه گلکسی اس 9 با اسم رمز «ستاره» (Star) بوده و نسخه بزرگ تر آن هم، اسم رمز «ستاره 2» (Star 2) را یدک می کشد.

منبع: دیجیاتو