مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ در سال 2017 از گوشی جدیدی با قابلیت تا شدن رونمایی می کند

جدیدترین گزارش ها حاکی از این است که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی جدید با قابلیتی منحصر به فرد یعنی تا شدن است که یکی از این مدل ها در سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد.

محصولی که از دو نمایشگر بهره خواهد برد و پیش بینی می شود که در نمایشگاه CES یا MWC که به ترتیب در ماه های ژانویه فوریه سال آینده برگزار خواهند شد، برای علاقه مندان رونمایی شود. این گوشی تاشو که سالهاست به عنوان رویایی برای تولیدکنندگان اسمارت فون ها تبدیل شده است، به گونه ای طرحی شده که می توان با باز کردن کامل دو نمایشگر، از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

اگر به یاد داشته باشید شرکت لنوو در جریان کنفرانس TechWorld از نمونه اولیه اسمارت فونی پرده برداشت که کاربر می توانست به لطف نمایشگرهای انعطاف پذیر، آن را همانند یک ساعت مچی بر روی دست خود ببندد و یا آن را خم کند. همچنین این شرکت، تبلتی را معرفی کرده بود که نمایشگر آن از قابلیت جمع شدن برخوردار بود و می توانست با کوچک تر شدن به اندازه یک فبلت برسد. البته هیچ کدام از این محصولات، به مرحله تولید انبوه و عرضه به بازار نرسیدند.

اما گوشی جدید سامسونگ از دو نمایشگر مجزا که از طریق یک لولا به یک دیگر متصل شده اند، بهره می برد و قادر است سه گزینه را پیش روی کاربران قرار دارد. بدین معنی که در حالت اول، کاربر می تواند یک نمایشگر را به سمت خود، و دیگری را به سمت پایین قرار دهد. در حالت دوم می تواند، هر دو نمایشگر را رو به روی هم قرار داده تا در حین بیرون آوردن از جیب و یا افتادن، آسیبی به آن وارد نشود و در حالت سوم، می تواند هر دو نمایشگر را در یک راستا و در مقابل خود قرار داده و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کند.

در این گزارش آمده است که سامسونگ برای تولید چنین اسمارت فونی، چندان هم عجله ندارد و در مرحله اول در نظر دارد تا با نمایش قابلیت های این گوشی، میزان در خواست های علاقه مندان برای خرید این گوشی را بسنجد.

این شرکت عنوان کرده است که قصد دارد تا از طریق بررسی بازخوردهای کاربران، تغییراتی را در این دو مدل اعمال و آن ها را متناسب با سلیقه خریداران روانه بازار کند. گفتنی است نمایشگرهای یکی از دو گوشی به بیرون و دیگر به داخل خم خواهد شد. 

منبع: تک شات