مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ در سال ۲۰۱۷ تنها یک سری پرچم‌دار عرضه خواهد کرد

بر اساس گزارشی که از شرکت سامسونگ به بیرون درز کرده، این غول کره‌ای در سال ۲۰۱۷ به‌رسم چندساله‌ی معرفی دو سری پرچم‌دار خاتمه خواهد داد. بعد از عرضه و مشکل آتش گرفتن باتری نوت ۷ که منجر به جمع‌آوری و توقف تولید این محصول شد این تغییر در استراتژی سامسونگ اتفاق عجیبی نخواهد بود. این شرکت با تغییر در رویکرد تولید خود و آهسته‌تر کردن چرخه تولید، تلاش دارد از کیفیت بیشتر محصولات خود در آینده اطمینان حاصل کند.

در چند سال گذشته طرفداران سامسونگ به امکان انتخاب از میان پرچم‌داران مختلف این شرکت عادت کرده‌اند. امسال هم در نیمه‌ی اول سال گلکسی S7 و S7 Edge را معرفی کرد و سپس در ماه آگوست نوت ۷ را رونمایی کرد. سال گذشته نیز رویه‌ی مشابهی را با معرفی نوت ۵ در کنار گلکسی S6 Edge+ به‌عنوان پرچم‌داران نیمه دوم سال خود طی کرده بود؛ اما روند معرفی دو پرچم‌دار اصلی در سال ۲۰۱۷ تکرار نخواهد شد. بر اساس گزارش Korea Herald این تصمیم هنوز نهایی نشده است، البته این گزارش که ظاهراً از طرف یکی از شرکای شرکت به بیرون درز کرده است نشان می‌دهد که هنوز تأمین‌کنندگان قطعات نیز از این حرکت سامسونگ باخبر نشده‌اند.

به‌علاوه چگونگی اجرای این تصمیم توسط سامسونگ مشخص نیست و جزئیات بیشتری احتمالاً به‌زودی منتشر خواهد شد. تابه‌حال اخبار زیادی در مورد ویژگی‌های گلکسی S8 منتشرشده اما فارغ از اینکه شایعات قبلی درست باشند یا نه مطمئناً این تصمیم تأثیرات چشمگیری بر روند تولید این محصول خواهد داشت.

منبع: ترنجی