مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ساعت هوشمند اپل واچ 60 درصد از خریداران را طلسم کرده است

طبق یافته های یک نظرسنجی، 60 درصد دارندگان فعلی ساعت هوشمند اپل واچ، بدون نظر گرفتن هیچ چیزی، ندیده نسل بعدی این محصول گران قیمت را تهیه خواهند کرد و هیچ برایشان اهمیتی ندارد که نسل بعدی چگونه باشد، آنها تصمیم قطعی خود را برای خرید اپل واچ بعدی گرفته اند. نظرسنجی مورد بحث از سوی کمپانی بازاریابی Fluent انجام شده و 2578 نفر در آن شرکت کرده اند.

 از میان مجموع داوطلبان شرکت کننده در این نظرسنجی، 8 درصد آنها دارای ساعت هوشمند اپل واچ و نزدیک به 8 درصد دیگر، دارای ساعت هوشمند ساخت شرکت دیگری بوده اند. در همین حال بیش از 80 درصد داوطلبان اظهار داشته اند آنها به هیچ وجه ساعت هوشمند ندارند و می توانند برای تولیدکنندگان ساعت های هوشمند پتانسیل بسیار خوبی داشته باشند. افزون بر ضخامت کمتر، پیش بینی می شود اپل واچ 2 به دوربین FaceTime مجهز باشد و در کنار دوام باتری بیشتر، قابلیت استفاده مستقل از محصولات این کمپانی را داشته باشد. پیش بینی می شود اپل واچ دو بدون نیاز به گوشی های آیفون، قابلیت برقراری تماس و همچنین دریافت اعلان ها و پیام ها را دارا باشد.

با استناد به نتایج همین پژوهش، دلیل اصلی برای نخریدن اپل واج، قیمت بالا آن است. با احتساب کاهش قیمت 50 دلاری ماه گذشته، در حال حاضر قیمت ارزان ترین مدل اپل واچ از 299 دلار شروع می شود. به گفته دارندگان فعلی این محصول، دلیل اصلی خرید اپل واچ توسط آنها، استفاده آسان، راحتی و قابلیت های آن است. در جایگاه بعدی، ظاهر شیک و توانایی خرید، از دیگر دلایل اصلی خرید اپل واچ ذکر شده است. همانطور که اشاره شد، از مجموع 100 درصد دارندگان فعلی اپل واچ، 60 درصد آنها بدون تردید قصد خرید نسل بعدی این محصول را دارند. 40 درصد باقی مانده نیز گفته اند منتظر می مانند تا بفهمند آیا ارزش ارتقا دارد یا نه.

منبع: شهرسخت افزار