مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

روند تولید بازی God of War سریع‌تر از تصورات کاربران پیش می‌رود

سونی در رویداد E3 امسال از نسخه‌ی جدید بازی God of War رونمایی کرد اما غیبت این بازی در رویداد Playstation Experience باعث نگرانی برخی از طرفداران بازی نسبت به روند ساخت بازی شده بود. با این حال کارگردان بازی بیان کرده که روند تولید بازی به خوبی پیش می‌رود و نگرانی‌ها در این مورد بی‌فایده است.

همان‌طور که پیش از این نیز در خبرها داشتیم، فیلم‌بردای صحنه‌های بازی God of War به اتمام رسیده و کاری بارلگ، کارگردان بازی این مسئله را در توییتر خود نیز تایید کرده است. وی همچنین مدعی شده که بازی از ابتدا تا پایان قابل بازی بوده و آن‌ها به نقطه‌ی عطف جدیدی رسیده‌اند.

صحبت‌های کاری بارلگ در حالی منتشر شده که برخی از کاربران بر این عقیده بودند که تنها بخشی که در رویداد E3 به نمایش گذاشته شد تولید شده و تیم سازنده هنوز تا تولید کامل این بازی فاصله‌ی زیادی دارد. در هر صورت، کارگردان بازی معتقد است که غیبت این بازی در رویداد PSX ارزش آن‌ را خواهد داشت چرا که تریلر بعدی از این بازی بسیار «هیجان‌انگیز» خواهد بود.

داستان بازی جدیدGod of War بعد از وقایع نسخه‌ی سوم این بازی رخ می‌دهد. برخلاف شایعات و حتی‌ گفته‌های کارگردان بازی، این بازی یک عنوان جهان‌باز نخواهد بود. صداپیشه‌‌ی کریتوس، شخصیت اصلی بازی نیز تغییر کرده و کریستوفر جاج، بازیگر سریال Stargate وظیفه‌ی صداپیشگی کریتوس را برعهده گرفته است. نسخه‌ی جدید بازی God of War که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده فاقد بخش چند‌نفره خواهد بود.

منبع: تک شات