مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تعدادی از کاربران از نمایان شدن خطوط صورتی بر روی نمایشگر گلکسی اس 7 اج خبر می دهند

حدود یک سال از عرضه گلکسی اس 7 اج می گذرد که البته برای یک اسمارت فون سن زیادی نیست. اما به نظر می رسد علائم پیری در این اسمارت فون، لااقل برای بعضی از کاربران، ظاهر شده است. تعدادی از کاربران گزارش کرده اند که یک خط صورتی رنگ بر کناره نمایشگر گوشی آنها ظاهر شده است که در تصویر هم مشاهده می کنید.
دلیل نمایان شدن این خط صورتی و اینکه این مشکلی سخت افزاری یا نرم افزاری است هنوز مشخص نیست. اما گفته می شود با توجه به این امر که تعدادی از کاربران توانسته اند مشکل را با تنظیم مجدد نمایشگر حل کنند، این مشکل باید ریشه ای نرم افزاری داشته باشد. این کاربران با شماره گیری *#0#* وارد منوی سرویس گوشی شده و سپس با کلیک کردن رنگ های قرمز، سبز و آبی پیکسل ها را مجدداً تنظیم کرده اند.
در عین حال تعدادی از کاربران هم اظهار کرده اند که با فشار دادن قسمت بالایی نمایشگر در نزدیکی لوگوی سامسونگ، این خط برای مدت کوتاهی ناپدید می شود که بنابراین به سخت افزاری بودن مشکل اشاره می کند.
در هر حال سامسونگ هنوز به این گزارشات واکنشی نشان نداده است. بعضی کاربران نیز گزارش کرده اند که گوشی خود را به مراکز سامسونگ برده اند و سامسونگ نیز آن را بر اساس مفاد ضمانت نامه تعمیر کرده است. این در حالیست که تعدادی از کاربران هم مجبور شده اند برای تعمیر گوشی خود مبالغی را پرداخت کنند که البته شاید بستگی به زمان خریداری گوشی داشته باشد.
مشخص نیست این مشکل تا چه حد گسترده است ولی پست های متعددی در این خصوص در ردیت متشر شده است.

منبع: تک شات