مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تصاویر گوشی میان‌رده Moto E4 و Moto E4 Plus موتورولا فاش شد

در اوایل ماه جاری میلادی، مشخصات گوشی میان‌رده Moto E4 منتشر شد و هم‌چنین در حال‌حاضر، بخشی از مشخصات‌فنی Moto E4 Plus نیز به‌دست آمده است. مدل “پلاس” به یک تراشه نامشخص از مدیاتک مجهز شده است و از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. به‌تازگی، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی‌های میان‌رده موتو E4 و E4 Plus به دست آمده است و هم‌چنین، یک تصویر جدید طراحی گوشی موتو E4 و موتو E4 Plus را نشان می‌دهد.

برخلاف مدل “پلاس”، نسخه استاندارد گوشی موتو E4 موتورولا از یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و شرکت موتورولا با عرضه نسخه “پلاس” گوشی میان‌رده جدید خود با مشخصات سخت‌افزاری بهتر، سعی خواهد نمود تا توجه کاربران را به خرید این مدل به دلیل قیمت بالاتر آن معطوف نماید.

موتو E4 به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل مجهز خواهد بود و چیپ‌ست مدیاتک 6737m به آن قدرت‌ می‌دهد. این تراشه از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کند و واحد پردازش گرافیکی Mali-T720MP برای آن در نظر گرفته شده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی از دیگر مشخصاتی است که از موتو E4 به عنوان یک گوشی رده‌پایین انتظار داریم.

مدل “پلاس” نیز به یک سنسور تشخیص اثرانگشت مجهز خواهد بود و هم‌چنین، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در مقایسه با مدل استاندارد، کم‌تر شده است. مدل پلاس هم‎چنین از یک نمایشگر بزرگ‌تر استفاده می‌کند و احتمالاً رزولوشن نمایشگر در مقایسه با مدل استاندارد، بالاتر خواهد بود؛ به همین جهت، چندان بعید نیست که این مدل به یک نمایشگر اچ‌دی مجهز شود. سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 و فلاش LED برای دوربین سلفی به عنوان بخش دیگری از مشخصات گوشی‌های جدید موتو E4 و موتو E4 Plus در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: شهرسخت افزار