مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تصاویری تازه از redmi note 2 pro شیائومی منتشر شد

در حالی که کاربران علاقه مند به دنیای اسمارت‌فون ها منتظر بودند تا شیائومی جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی Mi 5 را معرفی کند، به تازگی تصاویر از فبلت آتی این شرکت موسوم به Redmi Note 2 Pro به اینترنت راه یافته اند.

در حالی که همه هنوز منتظر Mi 5 شیائومی هستند تصاویر محصول جدید این برند به نام Redmi Note 2 Pro در برخی سایت های اینترنتی منتشر شده. مطابق شنیده ها این فبلت فلزی در دو نسخه عرضه می شود؛ یکی از مدل ها حسگر تشخیص اثر انگشت دارد و دیگری فاقد آن است.

بر اساس گزارش ها، فبلت جدید مشابه نمونه قبلی یعنی Redmi Note 2 شیائومی محسوب می شود که در ماه آگست (اواخر تابستان) معرفی و عرضه شد. تنها تفاوت این دو محصول، جنس بدنه آنها است. البته، نسخه Pro نه تنها از جنس فلز ساخته شده بلکه یکی از مدل های آن با حسگر تشخیص اثر انگشت هم همراه خواهد بود.

اگر شایعات درست باشند، فبلت Redmi Note 2 Pro با نمایشگر ۵٫۵ اینچ دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و تراکم تصویر ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ عرضه می شود، ضمنا دستگاه مورد بحث قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 می گیرد.

فبلت جدید شیائومی با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه اس‌دی، قابلیت ارتقا نیز دارد.

دوربین سلفی این دیوایس ۵ مگاپیکسل و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل هستند. از دیگر مشخصات Redmi Note 2 Pro باید به باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه ۵٫۱ یا ۶٫۰ سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

فبلت آتی شیائومی باید خود را برای رقابت با محصولات جدید شرکت های هوآوی و Meizu آماده کند که علاوه بر بدنه فلزی، حسگر تشخیص اثر انگشت و قیمت مناسبی هم دارند. به طور مثال، باید به موبایل Blue Charm Metal شرکت Meizu  اشاره کرد که با داشتن بدنه آلومینیومی و اسکنر اثر انگشت زیر ۲۰۰ دلار قیمت دارد.