مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تحلیلگران از احتمال عرضه آیفون 8 بدون تاچ آی دی خبر می دهند

از زمانی که اپل تاچ آی دی را در آیفون 5 اس معرفی کرد، این ویژگی به عنوان عضوی ثابت در تمامی آیفون هایی که از آن پس معرفی شده اند به کار رفته است. این قابلیت همچنین به آیپد و سپس مک بوک پرو 2016 راه یافت. اما به عقیده یکی از تحلیگران Pacific Crest Securities به نام Andy Hargreaves، احتمال دارد که آیفون 8 بدون این ویژگی عرضه شود. در ادامه با تک شات همراه باشید.
در گزارش تحقیقاتی وی که به دست MacRumors افتاده آمده است:

گزینه های پیش روی اپل عبارتند از تاخیر در تولید یا حذف سنسور اثرانگشت آیفون های اولد. قطعا اپل به رفع مشکل موجود در رابطه با سنسورهای اپتیکال اثرانگشت این محصول خود ادامه خواهد داد. اگر این مشکل در یکی دو ماه آینده حل شود، ثبت سفارش این محصول آغاز خواهد شد.
این تحلیلگر همچنین اشاره می کند که این مشکل می تواند موجب تاخیر در عرضه آیفون شود:

این مشکل می تواند تاخیر عرضه آیفون اولد را به همراه داشته باشد، اما نمی تواند تاثیر قابل توجهی بر روی حجم تولیدات داشته باشد. اگر اپل نتواند مشکل را در این بازه زمانی حل کند، این احتمال وجود دارد که مجبور شود سنسور اثرانگشت را از آیفون های اولد بطور کلی حذف کند.

شایعاتی نیز به گوش خورده اند که از معرفی ویژگی اسکن صورت در دوربین سلفی آیفون 8 خبر می دهند، اما مشخص نیست که آیا این ویژگی قرار بوده علاوه بر سنسور اثرانگشت به کار گرفته شود و یا جایگزین آن شود. اخیرا همچنین طراحی هایی منتسب به آیفون 8 منتشر شده اند که از انتقال تاچ آی دی به روی پنل پشتی گوشی خبر می دهند. لازم به یادآوری است هیچیک از موارد فوق هنوز رسماً مورد تایید قرار نگرفته اند.

منبع: تک شات