مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تبلت‌های جدید آیپد و مدل 128 گیگابایتی آیفون SE در 15 فروردین معرفی خواهد شد؟

شرکت اپل به طور معمول نزدیک به چهار رویداد خبری در سال برگزار می‌کند و یکی از آن‌ها در اوایل سال جاری میلادی برگزار می‌شود. براساس یک گزارش جدید، به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها در 4 آوریل یک رویداد خبری برگزار خواهند کرد که به احتمال زیاد، مدل‌های جدید تبلت آیپد به همراه مدل 128 گیگابایتی آیفون SE در این رویداد خبری ارائه می‌شود.

با اینکه در گزارش پیشین به اواخر ماه مارس برای رونمایی از تبلت‌های جدید آیپد اشاره شده بود، یک شایعه جدید نشان می‌دهد که این رویداد خبری کمی دیرتر در هفته اول ماه آوریل برگزار خواهد شد. اما این زمان چگونه به دست آمده است؟

هنگامی‌که به دنبال زمان عرضه مدل 12.9 آیپد پرو هستید، عرضه آن نزدیک به دو تا سه هفته دیگر برآورد می‌شود. به عبارت بهتر، شرکت اپل به 4 آوریل برای در دسترس بودن تبلت آیپد 12.9 اینچی خود اشاره می‌کند و زمان ارائه شده، تنها به یک مدل آیپد پرو 12.9 اینچی اختصاص نیافته است. به همین جهت، پیش‌بینی می‌شود که تبلت‌های جدید شرکت اپل نیز در نیمه فروردین به صورت رسمی در یک رویداد اختصاصی به همراه مدل 128 گیگابایتی آیفون SE معرفی خواهد شد.

به هرحال، هم‎چنان ممکن است شرکت اپل در اواخر ماه جاری میلادی از تبلت‌های جدید آیپد رونمایی کند و این مدل‌ها، چند هفته بعد در 4 آوریل در دسترس قرار بگیرد. هم‌چنین، لازم است که اشاره کنیمتمامی مدل‌های آیپد پرو در ابتدا در دسترس قرار نخواهد گرفت و گمان می‌رود عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی چندین هفته در مقایسه با مدل‌های دیگر، بیشتر به طول بیانجامد. به هرحال، انتظار داریم که شرکت اپل به زودی، زمان رویداد اختصاصی خود را در ماه مارس یا آوریل مشخص نماید.

منبع: شهرسخت افزار