مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بیلد 14393 آپدیت Anniversary ویندوز 10 منتشر شد

مایکروسافت  یکبار دیگر بیلد جدیدی از ویندوز 10 را برای کاربران عضو حلقه سریع برنامه ویندوز اینسایدر منتشر کرد. بیلد 14393 بر رفع باگ های موجود و بهبودکارایی پیش از انتشار نسخه نهایی آپدیت Anniversary در روز 12 مرداد متمرکز است. این بیلد هم زمان برای نسخه PC و موبایل ویندوز 10 منتشر شده که به وضوح نشان از برداشتن گام های نهایی توسط مایکروسافت در توسعه این آپدیت بزرگ و مهم است.

در نسخه PC این بیلد جدید، پایایی استارت منو، Cortana و Action Center که برای آپدیت Anniversary دست خوش تحول شده اند، بهبود یافته است. استارت منوی جدید موجود در آپدیت Anniversary دارای رابط کاربری تازه ای با آیکون های همبرگری است. در آن سو Action Center نیز متحول شده و حالا اطلاعات و اعلان های بیشتری به کاربر نمایش داده می شوند. همچنین بیلد جدید به دارندگان iPod امکان شناسایی دستگاه به عنوان حافظه ذخیره سازی و انتقال موزیک را می دهد. در کنار همه رفع اشکال‌ها و بهبود‌ها، هنوز هم باگ‌های شناخته شده‌ای در این بیلد وجود دارند که برطرف نشده‌اند، با این حال هیچ باگ جدی که بتواند تجربه کاربر از ویندوز 10 را تحت تاثیر قرار دهد، در این بیلد وجود ندارد
کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر اولین هایی خواهند بود که نسخه نهایی آپدیت Anniversary را دریافت می کنند، با این حال تاکنون مشخص نیست کدام بیلد به عنوان نسخه RTM برای عرضه با کامپیوترهای جدید، در اختیار سازندگان قرار می گیرد.
آپدیت Anniversary که با نام های موج اول Redstone یا Redstone 1 شناخته می شود، در روز 12 مرداد امسال برای هر دو کامپیوترهای شخصی (PC) و گوشی های موبایل مجهز به ویندوز 10 عرضه می شود. این آپدیت دربرگیرنده بهبودهای متعدد از جمله بهبود استارت منو، Action Center بازطراحی شده و بهبودهای بیشتری در کنار برخی قابلیت های جدید است.

منبع: شهرسخت افزار