مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بیلد 10586.545 ویندوز 10 موبایل رسما منتشر شد

مایکروسافت دیروز رسما بیلد 10586.545 منتشر کرد و برخی از مشکلات مربوط به بیلد‌های قبلی همانند 10586.494 را برطرف کرده است. این بیلد‌ها که به نوعی آخرین بیلد‌های رسمی دسته‌ی TH2 محسوب می‌شوند به پایداری بیشتر سیستم‌عامل کمک می‌کنند.

مایکروسافت از ابتدای عرضه‌ی اپدیت TH2 یا همان 10586 تاکنون چندین بروزرسانی تکمیلی منتشر کرده است و باگ‌های بسیاری در این بروزرسانی‌ها برطرف شده است. عدد‌های سمت راست بیلد‌ها (برای مثال 545) به این معنا است که مایکروسافت تاکنون 545 بهبود در این نسخه حاصل کرده است و عدد سمت چپ به معنای ساختار جدید است.

این بیلد ویژگی خاصی را با خود به همراه ندارد و برخی از مشکلات جزیی را برطرف کرده است. اهالی ردموند درگیر ساخت و بهبود بروزرسانی‌های رد استون 1 و ساخت دسته‌ی جدید رد استون 2 هستند و احتمال دارد که دیگر آپدیت تکمیلی برای این نسخه منتشر نشود. دیروز نسخه‌ی کامپیوتر این ریز بیلد منتشر شد و امروز نوبت به موبایل‌های ویندوزی رسیده است.

بروزرسانی رد استون 1 ویندوز 10 روز 12 مرداد منتشر شد و تاکنون خبری از این بروزرسانی برای موبایل‌ها منتشر نشده است. شایعاتی قبلا منتشر شده بود که این آپدیت مهم روز 19 مرداد برای کاربران ویندوز 10 موبایل منتشر می‌شود اما تاکنون خبری از انتشار این بروزرسانی دریافت نکرده‌ایم. اپدیت برای کاربران رسمی منتشر شده است و برای دریافت آپدیت می‌توانید به این قسمت بروید:

Settings > Update & Security

منبع: ترنجی