مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به لطف سیانوژن، گلکسی اس ۲ به اندروید ۶ به روزرسانی می شود

گلکسی اس ۲! ماشین زمان را کوک کنید تا به سال 2011، یعنی 5 سال پیش برویم. زمانی که شعار سامسونک “Fast, Vivid, Slim” بود، زمانی که گلکسی اس ۲ یکی ار بهترین نماینده های اندروید بود. دستگاهی که شاید مشخصات سخت افزاری آن در پایین رده ترین دستگاه شرکت سامسونگ پیدا شود، زمانی در بازار آرزوی هزاران کاربر بود. پس از ۵ سال که گرد و غبار گذر سالها روی گلکسی اس ۲ نشسته است و تقریبا یک دستگاه مرده به حساب می رود، حالا اما این دستگاه افسانه ای همچنان زنده است و به لطف سیانوژن، اندروید ۶ را می تواند داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۲ پس از دریافت اندروید 4.1 یا جلی بین به صورت رسمی از چرخه ارایه به روزرسانی رسمی توسط سامسونگ خارج شد. گفتنی است که این دستگاه با اندروید 2.3 یا جینجربرد ارایه شده بود. بله، نسخه هایی مثل گلکسی اس ۲ پلاس تا اندروید 4.4 هم به صورت رسمی پشتیبانی شده است اما صحبت ما درباره گلکسی اس ۲ اصلی (i9100) است. به لطف محبوبیت بالای این دستگاه، رام های سفارشی سازی شده برای آن وجود دارد که اندروید 5 را هم به گلکسی اس ۲ می آورد.

در بهبوبه ارایه اندروید ۶ برای پرچمدارهای 2015 هستیم که به لطف ارایه اولین نسخه از بیلد nightly رام CyanogenMod 13 که بر اساس اندروید ۶ است، گلکسی اس ۲ می تواند روح جدیدی در کالبد خود احساس کند. بیلد nightly به این معنی است که این رام هنوز باگ های قابل مشاهده ای دارد و شاید آنقدر پایدار برای استفاده روزمره مناسب نباشد. مسلما اگر هنوز گلکسی اس ۲ خود را نگاه داشته باشید از شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهید شد.

منبع: ترنجی